.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

بیوگرافی و عکس حسین محب‌ اهری + همسرش فرحناز منافی

حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری (زادهٔ ۱۳۳۰ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران است. او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده است.

نام اصلی : حسین محب‌ اهری

زمینه فعالیت : بازیگر

تولد : ۱۳۳۰تهران

ملیت : ایرانی

سال‌های فعالیت : از ۱۳۵۰ تاکنون

همسر(ها) : فرحناز منافی ظاهر (همسر سابق)

فرزندان : اسد محب اهری

حسین محب‌ اهری

بیوگرافی حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری (زادهٔ ۱۳۳۰ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران است. فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود. او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال ۱۳۵۴ دید. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و تئاتر اشتغال داشته است.

حسين محب‌اهري، بازيگري دوست‌‌داشتني و توانمند كه از سال ۵۳ وارد حرفه بازيگري شده و بيش از ۱۳۰ تئاتر و فيلم سينمايي و تلويزيوني داشته است با سرطان لنف دست به گریبان بود . او مي‌گويد: «آيا كسي هست كه هرگز نميرد؟ پس وقتي مرگ سراغ همه ما مي‌آيد چرا لحظه‌هايم را از دست بدهم و نااميد باشم. من از زيبايي‌هاي زندگي لذت مي‌برم…» او الگوي روحيه و اخلاق است و دليل اينكه در دل مردم جا دارد، فقط توانايي ويژه‌اش در بازيگري نيست. او يك انسان ويژه و متفاوت است.

حسین محب‌ اهری

قسمتی از گفتگوی حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری : سال ۵۳ براي ديدن نمايشي به نام معلم من، پاي من به كارگاه نمايش باز شد و به نظرم رسيد تنها كاري كه از عهده‌اش برمي‌آيم همين بازيگري است. آن زمان ۲۳ساله بودم و در رشته ادبيات فارسي تحصيل كرده و تا آن دوره شغل‌هاي مختلفي را تجربه كرده بودم مثل عكاسي اما حس كردم بازيگري كاري است كه دوست دارم انجام دهم. در دانشكده ادبيات مي‌خواندم ولي شدم پاي ثابت نگاه كردن نمايش‌هاي كارگاه نمايش. تا اينكه روزي در كارگاه نمايش گروه بازيگران شهر مي‌خواستند به تئاتر شهر منتقل شوند كه آوانسيان، كارگردان آن بود و گروه بسيار منسجم و قوي‌ای بود. فردوس كاوياني، فريدون يوسفي و سوسن تسليمي از اعضاي ثابت اين گروه بودند. در نتيجه قرار شد يك دوره ۶ماهه بگذارند و تجربيات كارگاهي‌شان را در اختيار علاقه‌مندان قرار دهند. من هم در جريان اين كلاس‌ها قرار گرفتم و وارد دوره آموزش شدم.

اين آدم‌ها تمام تجربيات خود را در ۶ ماه به هنرجويان انتقال دادند. آقاي فرهنگ نمايش «آدم‌ آدم» است را همان موقع مي‌خواست كارگرداني كند. آمدند و از بين ما ۷ نفر را انتخاب كردند و اين اولين كار من بود. سال ۵۴ نقش بسيار كوچكي در كار داشتم. گروه آقاي خلج به نام كوچه هم در آن دوره فعال بود. من هم ۳ ماه با گروه همراه شدم، ماندم، بازي كردم و پذيرفته شدم. در گروه اهر عضو ثابت شدم؛ يعني سال ۵۵٫

حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری : سرطان را چگونه شناختم

سال ۷۹ احساس مي‌كردم بدنم درست كار نمي‌كند و مثل ماشين كه اشكال دارد ريپ مي‌زند؛ يعني بدنم تنظيم نبود. حس مي‌كردم زندگي لذت قبل را ندارد. آن زمان ۴۹ ساله بودم. در آن دوره در حال تمرين يك نمايش به نام پيك‌نيك در ميدان جنگ بوديم كه شهره لرستاني كارگردان بود. يك روز كه تورم شديد در گلويم احساس مي‌كردم خانم لرستاني بعد از كار مرا به بيمارستان برد و گفت بگذار ببينيم چرا اينطور شدي؟ فكر مي‌كردم شدت كار يا اعصاب علت اين قضيه است.

منبع » حسین محب‌ اهری



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 21 اسفند 1395
.

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش – ویژه نوروز ۹۶

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

معرفی سریال نوروزی علی البدل شبکه یک سیما

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال به بهانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نگاهی طنازانه به شرایط موجود دارد. مجموعه تلویزیونی علی‌البدل که قرار است در لوکیشنی خاص و با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود، قصه‌ای طنز به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند دارد. تمامی بخش‌های این سریال در حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می‌افتد.

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

داستان سریال علی البدل

داستان سریال در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند. و سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید:«از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند.

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

اسامی بازیگران سریال علی البدل + نقش

حسین محب اهری در نقش قدم رئیس شورای روستا / مهدی فخیم زاده در نقش «نریمان خان» / مهدی هاشمی در نقش «نوذر خان» / احمد مهرانفر در نقش علی البدل / محسن تنابنده در نقش مشاور / محمود جعفری «پرویز خان» / هادی کاظمی در نقش «خرم» / هومن حاجی عبداللهی در نقش فیضی / بهرام افشاری در نقش هرمز / سیما خضرآبادی / عزت الله رمضانی فر / فروغ قجابگلی / هدیه آزاده / مهسا باقری / فرشته گلچین / میثم چگینی / علی استادی

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

عوامل تولید و ساخت سریال علی البدل

u,hlg این سریال جذاب عبارتند از تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه:حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، تصویربردار: مجید گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتو زاده، عکاس: محمد فوقانی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: مصطفی تنابنده، منشی صحنه: آسیه معصومی، مجری دکور: اصغر رحمانی هستند…

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

زمان پخش سریال علی البدل

سریال علی البدل جزء سریال های نوروز ۹۶ می باشد و قرار است در ایام عید نوروز در ۱۵ قسمت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول شیما پخش شود.

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

گالری عکس های سریال نوروزی علی البدل ویژه عید ۹۶

پارلین

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

پشت صحنه سریال علی البدل

پارلین

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

گالری عکس های سریال نوروزی علی البدل ویژه عید ۹۶

پارلین

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

عکس بازیگران سریال علی البدل

پارلین

داستان و بازیگران سریال علی البدل شبکه یک + زمان پخش

گالری عکس های سریال نوروزی علی البدل ویژه عید ۹۶

پارلین

منبع :

زمان پخش سریال علی البدل

 

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 21 اسفند 1395
.

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز ۹۶ + عکس بازیگران

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز 96 + عکس

سریال های نوروز ۹۶

تلویزیون برای نوروز سال ۹۶ مثل نوروزهای سال های قبل سریال های متنوعی را برای مردم تدارک دیده تا روز های آغازین سال را برای مخاطبان خود با خاطره شیرین، ماندگار کنند. در تعطیلات نوروز ۹۶ پنج مجموعه نمایشی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج سیما پخش می‌شود؛ برخی از این مجموعه‌ها جدید و برخی هم بازپخش هستند. رسانه ملی همچنین تلاش کرده تا در میان مجموعه های تولیدی برای پخش در نوروز، آثار طنز هم وجود داشته باشد تا فضای شادی و نشاط در بین بیننده ها همچنان جریان داشته باشد. در ادامه به معرفی و زمان پخش سریال های نوروز ۹۶ می پردازیم.

پارلین

سریال شبکه یک برای نوروز ۹۶

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال به بهانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نگاهی طنازانه به شرایط موجود دارد. مجموعه تلویزیونی علی‌البدل که قرار است در لوکیشنی خاص و با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود، قصه‌ای طنز به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند دارد. تمامی بخش‌های این سریال در حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می‌افتد.سیروس مقدم خلاصه داستان سریال علی البدل را اینگونه روایت می‌کند: من «علی‌البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گویند لالی، حرف بزنم می‌گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز 96 + عکس

بازیگران سریال نوروزی علی البدل : مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبدالهی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال نوروزی علی‌البدل ایفای نقش می‌کنند.

پارلین

سریال شبکه دو برای نوروز ۹۶

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام، در ایام عید هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

بازیگران سریال نوروزی مرز خوشبختی : این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی، عباس محبوب و امیر غفارمنش برای پخش نوروزی در ۱۵ قسمت برای شبکه دو سیما آماده می‌شود. علی لهراسبی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی مجموعه تلویریونی مرز خوشبختی انتخاب شده است.

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز 96 + عکس

در خلاصه داستان سریال مرز خوشبختی آمده است : به طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. از رفاقت شروع می‌شود و به رفاقت می‌رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست. دوراهی‌ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

پارلین

سریال شبکه سه برای نوروز ۹۶

سریال خانه ما به کارگردانی سامان مقدم در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و بینندگان شبکه سه سیما علاوه بر ایام نوروز می‌توانند این مجموعه را تا پایان اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دنبال کنند.

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز 96 + عکس

داستان سریال نوروزی خانه ما : این سریال کمدی داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور میشوند که با هم زندگی کنند.

اسامی بازیگران سریال خانه ما به ترتیب حروف الفبا عبارتند از : فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی،، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری.

پارلین

سریال شبکه چهار برای نوروز ۹۶

شبکه چهار نیز با سریال خارجی «دوران کهن» مهمان خانه‌های علاقه‌مندان به مجموعه‌های خارجی است. این مجموعه نمایشی پیش از این نیز روی آنتن رفته است و داستان حیوانات ماقبل تاریخ را روایت می‌کند که به دلیل ناهنجاری وارد زمان حال می‌شوند. این سریال دیدنی در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه از مجموع جوایز بفتا شد.

پارلین

سریال شبکه پنج برای نوروز ۹۶

شبکه پنج نیز در نظر دارد مجموعه طنز شوخی کردم مهران مدیری را که پیش از این در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود در طول تعطیلات ساعت ۲۳ روی آنتن ببرد. در مجموعه شوخی کردم، کلیپ‌های طنز در محیط‌ها و قالب‌های مختلف اجرا می‌شود.

ساعت پخش و داستان سریال های نوروز 96 + عکس

بازیگران سریال نوروزی شبکه پنج : مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی راد، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو، سحر زکری در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

مجموعه نمایشی قصه‌های تبیان نیز در ایام نوروز از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. این سریال اپیزودیک بر اساس داستان‌های واقعی و موضوعات قرآنی ساخته شده و توسط کارگردانان جوان به تهیه‌کنندگی زنده یاد فرج‌الله سلحشور و مشاور کارگردانی جمال شورجه و مشاور فیلمنامه منصور براهیمی آماده شده است.

همچنین سریال «از سرزمین شمالی» هر روز ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش می‌شود. شبکه تماشا مجموعه‌های تلویزیونی دیگری نیز در دستور پخش دارد. «پیک سحر» به کارگردانی خسرو ملکان و بازی جمشید مشایخی، اسماعیل داورفر، پروین سلیمانی و احمد قدکچیان محصول سال۱۳۶۹ ساعت ۲۱، سریال بریتانیایی «خانه پوشالی» محصول سال ۱۹۹۰ با موضوع رقابت‌های سیاسی در انگلستان پس از دوران نخست وزیری مارگارت تاچر را ساعت ۲۲ و مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی، محصول ۱۳۹۵ با بازی مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی و هادی کاظمی را ساعت ۲۳ از جمله سریال هایی است که شبکه تماشا پخش خواهد کرد. این شبکه پخش سریال «خانه کوچک» را همچنان در ساعت ۲۴ ادامه خواهد داد.

همچنین یکی از سریال‌های در حال پخش در سایر شبکه‌های سیما برای پخش در ساعت ۲۰ در نظر گرفته می‌شود و بازپخش آن نیز در جدول پخش روز بعد پیش بینی شده است. شبکه جهانی جام جم نیز برای فارسی زبانان سراسر دنیا مجموعه‌هایی را روی آنتن می‌برد. مجموعه‌های «کلاه قرمزی»، «علی‌البدل»، «لیسانسه‌ها» و «خندوانه» از جمله مجموعه‌هایی هستند که هر روز از شبکه جهانی جام جم پخش خواهند شد.

پارلین

منبع : زمان پخش سریال های نوروز

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 21 اسفند 1395
.

شعر و عکس های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

چرا یکباره با من قهر کردی

مرا آواره اندر شهر کردی

مگر،ای آشنا از من چه دیدی

که دنیا را به کامم زهر کردی

گالری عکس و شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

پارلین

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

تازگي ها چقدر دلم

زودِ زود تنگِ بودنت مي شود .

اصلا

اين روزها دلم

بال مي خواهد كه تا آن ور دنيا

برايت پرواز كنم …

گالری عکس و شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

پارلین

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

چقدر سخته ..

دلتنگ صدایی باشی

که بهش قول دادی ..

هیچ وقت ….

مزاحمش نشی .

:: بازدید از این مطلب : 225

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 21 اسفند 1395
.

جدیدترین جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری ۲

جوک های خنده دار کانال های تلگرام سری 2

‏وقتى مهموناى عيد دارن خداحافظى ميكنن برن

من شنیدم که میگن:

فریدون مشیری وقتی شعر “بی تو مهتاب شبی از کوچه گذشتم” رو گفت
و برای معشوقه ش فرستاد

معشوقه اش بهش جواب داد: مهتاب کیه؟؟؟؟؟؟

بای

:: بازدید از این مطلب : 151

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 21 اسفند 1395
.

اخبار و عکس بازیگران : عکس پریناز ایزدیار در شهرزاد ۲

عکس پریناز ایزدیار در شهرزاد 2

عکس پریناز ایزدیار در فصل دوم شهرزاد

پریناز ایزدیار بازیگر محبوب و حرفه ای کشورمون عکسی از خود در سریال شهرزاد ۲ منتشر کرد

وی نوشت : شیرین دیوان سالار

عکس پریناز ایزدیار در شهرزاد 2

پارلین

منبع :

عکس پریناز ایزدیار در شهرزاد ۲



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

گالری مدل های جدید کفش عروس – اسفند ۹۵

مدل های جدید کفش عروس - اسفند 95

گالری عکس مدل های جدید کفش عروس ویژه اسفند ۹۵

مدل های جدید کفش عروس - اسفند 95

گالری عکس مدل های جدید کفش عروس ویژه اسفند ۹۵

مدل های جدید کفش عروس - اسفند 95

پارلین – گالری عکس مدل های جدید کفش عروس ویژه اسفند ۹۵

منبع :

مدل های جدید کفش عروس – اسفند ۹۵

http://parlin.ir/models-wedding-shoes-esfand-95.html

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام لیلا اوتادی + همسرش

لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و شاعر چهاردم مرداد شصت و دو (۱۳۶۲/۵/۱۴)در تهران دیده به جهان گشود. لیلا اوتادی سه خواهر و یک برادر دارد و دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده‌ است و نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام ‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب لیلا اوتادی از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، میباشد.

لیلا اوتادی

زندگینامه لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. وی در سال ۱۳۸۵ اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد. در ادامه ضمن نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر با استعداد ایرانی ، جدیدترین عکس های منتشر شده لیلا اوتادی در اینستاگرام ، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی ملاحظه فرمایید.

لیلا اوتادی

همسر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

لیلا اوتادی

عکس لیلا اوتادی ۳ سالگی

لیلا اوتادی

بیوگرافی و جدیدترین عکس های ایستاگرام لیلا اوتادی بازیگر محبوب

پارلین

منبع : عکس لیلا اوتادی

http://parlin.ir/leila-otadi.html



:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

گالری مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه اسفند ۹۵ سری ۲

مدل مانتو زنانه دخترانه

گالری عکس جدیدترین مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه اسفند ۹۵ سری ۲

مدل مانتو زنانه دخترانه - اسفند 95 سری 2

گالری عکس جدیدترین مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه اسفند ۹۵ سری ۲

مدل مانتو زنانه دخترانه - اسفند 95 سری 2

گالری عکس جدیدترین مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه اسفند ۹۵ سری ۲

منبع :

مدل مانتو زنانه دخترانه – اسفند ۹۵ سری ۲

http://parlin.ir/model-manto-esfand-95-series-2.html



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

اخبار و عکس های بازیگران – نعیمه نظام دوست : روزهای رفته سال را ورق میزنم

نعیمه نظام دوست بازیگر کشورمون با انتشار عکس زیر صفحه شخصی اش را بروز کرد نعیمه نظام دوست نوشت :

نعیمه نظام دوست : روزهای رفته سال را ورق میزنم

روزهای رفته ی سال را ورق میزنم… چه خاطراتی که زنده نمیشوند،

چه روزهاکه دلم میخواست تا ابد تمام نشوند،

و چه روزهاکه هر ثانیه اش یک سال زمان میبرد،

چه فکرها که آرامم کرد و چه فکرها که روحم را ذره ذره فرسود،

چه لبخندها که بی اختیار برلبانم نقش بست و چه اشک هاکه بی اراده از چشمانم سرازیر شد!

چه آدم هاکه دلم را گرم کردند

چه چیزها که فکرش را هم نمیکردم و شد و چه چیزها که فکرم را پر کرد و نشد!

چه آدم هاکه شناختم و چه آدم ها که فهمیدم هیچگاه نمیشناختمشان!

و چه آدم ها که بودند و الان دیگه بین ما نیستند

و چه آدم ها که باورشان داشتم و دلم را شکستند

و چه آدمها که بی بهانه از کنارم رفتند

و چه ……

و سهم یک سال دیگر هم یادش بخیر میشود،

کاش ارمغان روزهایی که گذشت آرامشی باشد از جنس خدا

آرامشي که هیچگاه تمام نشود

منبع :

نعیمه نظام دوست : روزهای رفته سال را ورق میزنم



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

عکس های بازیگران ایرانی : عکس های جدید پژمان جمشیدی بازیگر محبوب

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جمشیدی - اسفند 95

پارلین – گالری عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی – اسفند ۹۵

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جمشیدی - اسفند 95

عکس فریبا نادری در کنار پژمان جمشیدی

پارلین – گالری عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی – اسفند ۹۵

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جمشیدی - اسفند 95

گالری عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی – اسفند ۹۵

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جمشیدی - اسفند 95

پارلین -گالری عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی – اسفند ۹۵

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جمشیدی - اسفند 95

گالری عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی – اسفند ۹۵

منبع : عکس های جدید پژمان جمشیدی



:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

اخبار هنرمندان ایرانی – هوتن شکیبا : به ازدواج فکر هم نمی کنم!

به گزارش ماهنامه دیده بان،هوتن شکیبا یکی از بازیگران خوب تئاتر است و سروش صحت هم، یکی از علاقه مندان حرفه ای تئاتر که اغلب کارهای خوب تئاتر را دیده و می بیند. به این ماجرا، این اتفاق را هم اضافه کنید که در تئاتری با هوتن شکیبا همبازی شده باشد، بنابراین، همان جا او را نشان می کند تا وقتی که سریالی یا فیلمی را آغاز می کند. آن وقت است که زنگ می زند به همکار سابقش تا جلوی دوربین اش بایستد و یکی از بازی های خوب در تلویزیون شکل بگیرد. شکیبا در نقش حبیب درخشید، و نقش پسری بانمک و عاشق پیشه را بازی کرد که مدام به فکر خواستگاری و زن گرفتن است اما این امکان برایش به وجود نمی آید. نقشی که بسیار دور است از خود هوتن شکیبا. توقعی غیر از این هم نمی رفت که هوتن خان این نقش را به این خوبی بازی کند. بالاخره او بازیگر است؛ یک بازیگر خوب و کاربلد.

هوتن شکیبا: به ازدواج فکر هم نمی کنم!

از تجربه کار در مدیوم تئاتر بگویید. می دانم که بازیگر تئاتر هستید، بعد سینما و بعد به مدیوم تلویزیون راه پیدا کرده اید. چرا تئاتر نسبت به سینما و تلویزیون مهجور مانده است؟

خیلی این مطلب را قبول ندارم. اتفاقا به نظر در این سال ها تئاتر خیلی مخاطب داشته و خیلی گسترش پیدا کرده است. می توانم با آمار بگویم که یک سری از اجراهای تئاتر بیش از برخی فیلم های سینمایی فروش داشته اند؛ اجراهایی که بیش از ۲ میلیارد هم فروش داشته اند. به همین دلیل از نظر استقبال مخاطب و تماشاگران با وضعیتی بهتر از گذشته رو به رو هستیم، فقط اتفاقی که برای تئاتر افتاده این است که دولت از حمایت مادی و معنوی گروه های تئاتری به مثابه گذشته شانه خالی کرده و گروه ها از نظر مالی به مخاطب و تماشاگران شان وابسته شده اند.

منبع : هوتن شکیبا : به ازدواج فکر هم نمی کنم!

http://parlin.ir/houtan-patient-i-do-not-think-marriage.html



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

خريد اينترنتي گن ساعت شني در 16 اسفند ماه 95

خريد اينترنتي گن ساعت شني در 16 اسفند ماه 95

امروز سه شنبه 16 اسفند ماه مي باشد و شما ميتوانيد گن ساعت شني را به همراه جديدترين محصول فروشگاه ما يعني ابزار پر کردن مغز سبزيجات سفارش دهيد ابزار پر کردن مغز سبزيجات vegidrill يکي ديگر از جديدترين محصولات فروشگاه گن لاغري ساعت شني مي باشد که در اسفند ماه ?? عرضه شده است اين محصول سايت خريد گن ساعت شني با قيمت ارزان ????? هزار تومان عرضه شده و واقعا محصول ضروري براي هر آشپزخانه اي مي باشد با خريد ابزار پر کردن مغز سبزيجات vegidrill از فروشگاه گن لاغري ساعت شني ديگر ساخت ميوه و سبزيجات پر شده در عرض چند ثانيه امکان پذير خواهد شد

خريد گن ساعت شني و ابزار پر کردن مغز سبزيجات

خريد گن ساعت شني و ابزار پر کردن مغز سبزيجات

اين دستگاه ابزار پر کردن مغز سبزيجات vegidrill مناسب تمام ميوه ها و سبزيجات نرم و سخت مي باشد و همچنين ابزار پر کردن مغز سبزيجات فروشگاه خريد گن ساعت شني يک هزار در 16 اسفند ماه 95داراي چهار اندازه مختلف براي حفر مي باشد

منبع : خريد گن ساعت شني در 16 اسفند

http://slimmingsay-hourglass.ir/post/78



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

کانال تلگرام آموزش آشپزي غذاهاي بين الملل, معرفي کانال هاي تلگرام آشپزي

کانال تلگرام غذاهاي بين الملل

کانال تلگرام آموزش آشپزي غذاهاي بين الملل

کانال تلگرام غذاهاي بين الملل يکي ديگر از کانال هاي تلگرام آموزش آشپزي مي باشد که هم اکنون ??? ممبر دارد اين کانال تلگرام در معرفي خود ميگيود : آموزش رايگان تهيه و پخت بهترين و خوشمزه ترين غذاها پيش غذاها و دسر هاي کشورهاي اسيا و اروپا افريقا و ساير ملل دنيا همراه با نوشته ها پيام ها و دستور هاي بهترين متخصصين تغذيه در دنيا در مورد سالم خوردن و سالم ماندن .همچنين خواص انواع ويتامين ها و عواقب کمبود انها در بدن و معرفي ?? غذاي فوق العاده مفيد. در ادامه پستي از کانال تلگرام غذاهاي بين الملل را به اشتراک ميزاريم :

بهترين کانال هاي تلگرام براي آموزش پختن غذاهاي بين الملل

كانال هاي تلگرام غذاهاي بين الملل

آموزش عضو شدن در کانال هاي تلگرام غذاهاي ببين الملل

 

کانال تلگرام غذاهاي بين الملل

آموزش پخت شيريني ناپلؤني از کانال تلگرام غذاهاي بين الملل

چنانچه از اسمش پيداست اين شيريني ريشه فرانسوي داره ولي در ايران خيلي طرفدار داره در ادامه طرز تهيه اين شريني از کانال تلگرام غذاهاي بين الملل براتون به اشتراک ميزاريم : خمير را به ضخامت نيم سانتيمتر پهن کنيد و در طول ?? سانتيمتر و عرض ?? سانتيمتر ببريد و در سيني بچينيد. با چنگال چند سوراخ در خمير ها ايجاد کنيد. سيني را در فر ??? درجه سانتيگراد براي مدت ?? دقيقه و سپس حرارت را به ??? درجه کم کنيد و براي ?? دقيقه ديگر در فر نگه داريد. براي درست کردن ماده مياني خامه را با مقداري پودر قند ووانيل با هم زن بزنيد تا کمي سفت بشه. خمير هاي پخته را با چاقو به دو لايه تقسيم کنيد و روي هر لايه خامه بزنيد و روي لايه بالايي را هم خامه بزنيد و با توت فرنگي تزيين کنيد و براي چند ساعت در يخچال استراحت بديد سپس بيرون بياريد و به قطعات کوچکتر ببريد.در ادامه اين موضوع در کانال تلگرام غذاهاي بين الملل نوشته شده : من به شخصه براي درست کردن خامه مياني خامه قنادي يا حتي خامه صبحانه را با پودر قند و کمي پودر هل مخلوط ميکنم و با ميکسر ميزنم

منبع : کانال تلگرام آموزش آشپزي غذاهاي بين الملل



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.

جوک خنده دار : جدیدترین جوک خنده دار کانال های تلگرام سری ۱

جوک خنده دار کانال های تلگرام سری 1

بالاخره فهمیدم چطور میگین نقشه ایران شبیه گربه ست

:: بازدید از این مطلب : 248

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

اخبار بازیگران : وقتی امیرمحمد زند متهم به قتل شد + عکس

وقتی امیرمحمد زند متهم به قتل شد + عکس

امیر محمد زند بازیگر محبوب کشورمون با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت :

سایت تفریحی پارلین : «عكس پايينى سمت راست عكس العمل من در برابر شايعات جديد است كه براى جذابيت كانالهاى تلگرام به تازگى نوشته شده

آخه چطور هم متهم به قتل شدم هم خودم مردم؟

وقتی امیرمحمد زند متهم به قتل شد + عکس

پارلین

منبع :

وقتی امیرمحمد زند متهم به قتل شد + عکس

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

اخبار بازیگران : خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد ۲ مجوز گرفت

ساعد سهیلی بازیگر فیلم در اینستاگرام خود با زبان طعنه آمیز اعلام کرد خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد ۲ مجوز گرفت.

خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد 2 مجوز گرفت

گشت ارشاد ۲ مجوز گرفت

اخبار سینما و تلویزیون و بازیگران : نزاع قلمی حمید فرخ نژاد و عوامل فیلم «گشت ارشاد» با مسعود فراستی کارشناس سینمایی تلویزیون ادامه دارد. این کشمکش زمانی اوج گرفت که رسانه ها فاش کردند که فراستی با ارائه گزارش منفی علیه گشت ارشاد به کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان را به متوقف ساختن نمایش آن تحریک کرده است. این بار پسر کارگردان فیلم در یادداشتی با اعلام این که فیلم گشت ارشاد ۲ نیز مجوز ارشاد گرفت، با کنایه به فراستی گفته است که مبادا قلبش از شنیدن این خبر بگیرد و خوابش آشفته شود

ایران آنلاین / ساعد سهیلی پسر کارگردان گشت ارشاد نوشت: گشت ارشاد ۲ مجوز نمایش گرفت و نوروز اکران میشه، مسعود فراستی قلبش نگیره صلوات.

پس از حمله اخیر محمدرضا گلزار به مسعود فراستی ساعد سهیلی بازیگر «گشت ۲» با اعلام خبر صدور پروانه نمایش گرفتن فیلم، با کنایه گفت، «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست».

خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود.

خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد 2 مجوز گرفت

پارلین

منبع : گشت ارشاد 2 مجوز گرفت

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

 

 

یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد

به گزارش ایسنا، شب گذشته، چهارشنبه (۱۱ اسفند) یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد. بر اساس این گزارش، پیش از این چهار جلسه بازپرسی در رابطه با پرونده یاسین رامین در شعبه ۸ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد. به گزارش ایسنا، محمد شعبانی، وکیل‌مدافع یاسین رامین چهارم مهرماه به ایسنا گفته بود: موکلم همچنان در بازداشت است و هنوز نتوانسته وثیقه ۲۹ میلیاردی را تأمین کند. وی افزود: پرونده فعلا در مرحله بازپرسی و تحقیقات مقدماتی است و نیاز به یک سری مدارک و اسناد دارد تا تکمیل شود. البته باید منتظر ماند تا نظر بازپرس مشخص شود.

یاسین رامین، همسر مهناز افشار آزاد شد

عکس مهناز افشار

یاسین رامین، همسر مهناز افشار آزاد شد

وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفت: موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است. قرار بود اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود. یک‌ سری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود.

بر اساس این گزارش، عباس جعفری دولت‌آبادی ۲۶ مرداد ماه درباره متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفته بود که پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. بازپرس برای متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرد که متهم به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه همایش مرکز امور مشاوران قوه قضاییه در چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده متهم اصلی رشد وابسته به هلال احمر گفته بود که قرار مجرمیت این پرونده صادر نشده است.

منبع : یاسین رامین، همسر مهناز افشار آزاد شد



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

بیوگرافی و عکس های جدید مهدی سلطانی بازیگر محبوب و دخترش

مهدی سلطانی

بیوگرافی کامل مهدی سلطانی

نام اصلی : محمد مهدی سلطانی سروستانی

زمینه فعالیت : تئاتر، سینما و تلویزیون

تولد : ۱۳۵۰ خورشیدی – سروستان

محل زندگی : تهران

ملیت : ایرانی

پیشه : کارگردان و بازیگر و خواننده

مهدی سلطانی

بیوگرافی مهدی سلطانی

پارلین : مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران)گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

مهدی سلطانی در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد. اولین کار درخشان مهدی سلطانی در عرصه نمایش، “چند و چون به چاه رفتن چوپان” نوشته علیرضا نادری بود که سال ۱۳۷۳ در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و مورد توجه هیئت داوران هم قرار گرفت. اما عمده فعالیت های او به صورت جدی به تئاتر و آن هم بازیگری در این عرصه مربوط می شود.

مهدی سلطانی بیش از ۲۵ نمایش بازی کرده است و همچنین تجربه کارگردانی در نمایش “خانۀ عروسک” و نمایش “چیزی یادم نمی آید” را در کارنامه هنری خود دارد. بازی بسیار زیبا و درخشان ایشان در سریال در مسیر زاینده رود، بازگشت نقشهای پهلوانی را با خود به همراه داشت.

عکس دختر مهدی سلطانی

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی با انتشار این عکس نوشت :

گنجشكك اشى مشى لب بوم ما بنشين حتى اگه بارون بياد و خيس بشى

عکس دختر مهدی سلطانی مهدی سلطانی

منبع : مهدی سلطانی

http://parlin.ir/mehdi-soltani.html



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

اخبار بازیگران : عکس پدر فرهاد در فصل دوم سریال شهرزاد

عکس پدر فرهاد در فصل دوم سریال شهرزاد

پدر فرهاد در فصل دوم سریال شهرزاد

مهدی سلطانی با انتشار عکسی از خود در «شهرزاد» به در حال ساخت بودن سری دوم این سریال اشاره کرد. مهدی سلطانی با انتشار عکسی از خود در سریال «شهرزاد» نوشت: نمايى از پشت صحنه فصل دوم «شهرزاد. [سریالی که] اين روزها در حال ساخت است. طبعا به محض قطعى شدن زمان دقيق پخش آن به آگاهى خواهد رسيد. مواظب خودتون باشید.

مهدی سلطانی در فصل اول «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی نقش هاشم دماوندی، پدر فرهاد را بر عهده داشت.

عکس پدر فرهاد در فصل دوم سریال شهرزاد

پارلین

منبع : عکس پدر فرهاد در سریال ستایش فصل دوم

http://parlin.ir/photo-farhads-father-in-the-second-season-shahrzad.html

 



:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

شیک ترین و گران ترین مدل های کفش عروس پاشنه بلند و کوتاه ویژه سال ۲۰۱۷

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

 

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

مدل کفش عروس

پارلین » گالری عکس گران ترین و شیک ترین مدل های کفش عروس ۲۰۱۷

پارلین

منبع : مدل کفش عروس

http://parlin.ir/wedding-shoes.html



:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

مدل های جدید کفش مجلسی دخترانه زنانه مد روز ۲۰۱۷

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه

گالری عکس جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه شیک

منبع : مدل کفش مجلسی

http://parlin.ir/model-formal-shoes.html

 



:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

خواص باورنکردنی چای آویشن + روش استفاده

از زمان های قدیم آویشن برای مقابله با عفونت ها و درمان زخم‌ها نیز استفاده می شده است. هم اکنون نیز در طب سنتی فرهنگ های مختلف از این گیاه معطر برای تسکین فیبرومیالژی (درد پراکنده)، آرتریت روماتوئید، ام اس و غیره استفاده می شود. آویشن سرشار از اسانس های روغنی است که از سالیان پیش برای درمان بیماری های مختلفی مانند آنفلوانزا، صرع و غیره استفاده شده است. در قرون وسطی، مردم عادت زیادی به مصرف آویشن داشتند و آن را با اسطوخودوس مخلوط کرده و کف کلیسا را می پوشاندند تا بوی بد از بین برود. در ادامه مروری کوتاه داریم بر خواص این گیاه دارویی فوق العاده.

خواص باورنکردنی چای آویش + روش تهیه

آویشن منبع آهن و ویتامین K است

چای آویشن برای تسکین آرتریت روماتوئید، ام اس و غیره + روش تهیه چای آویشن

اسانس های روغنی موجود در آویشن به ‌ویژه تیمول خواص درمانی دارند و ضدویروس، ضدانگل و ضدعفونی کننده هستند. استفاده منظم از این گیاه در پیشگیری از برخی بیماری ها مانند آنژین مؤثر است. علاوه بر این به نظر می رسد که آویشن به بهبود وضعیت سلامتی در برخی بیماری ها مانند لوپوس، ام اس و همچنین بیماری هاشیموتو (نوعی التهاب مزمن تیروئید) کمک می کند. بنابراین به نظر می رسد که نوشیدن روزانه یک فنجان چای آویشن مفید است.

آویشن همچنین منبع آهن و ویتامین K است. آهن برای حمل اکسیژن به بافت ها و ساخت گلبول های قرمز خون ضروری است و ویتامین K نقش مهمی در انعقاد خون و ساخت استخوان دارد.

فواید چای آویشن

مصرف منظم آویشن، برای عملکرد خوب مغز، کلیه ها و قلب مفید است برخی مولکول های موجود در آویشن نیز اثراتی در مقابله با برخی سرطان ها دارند. آویشن حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ و دیگر ترکیبات مفید است و مصرف منظم آن برای عملکرد خوب مغز، کلیه ها و قلب مفید است. اسانس های گیاهی آویشن خواص خلط آوری دارند و به همین دلیل به تمیزی و باز کردن برونش ها کمک می کنند.

خواص باورنکردنی چای آویش + روش تهیه

خواص چای آویشن

در نهایت اینکه آویشن برای مقابله و پیشگیری از مشکلاتی مانند التهاب لثه، لارنژیت، آسم، عفونت ها و زخم های گلو و التهاب دهان نیز مفید است. البته این مورد را هم در نظر داشته باید کسانی که فشار خون بالا دارند و دچار پرکاری و یا کم کاری تیروئید هستند و همچنین زنان باردار باید در مصرف آویشن احتیاط کنند.

روش استفاده از چای آویشن

به یک مشت آویشن، آب و قوری برای دم کردن نیاز دارید. به این ترتیب که برای هر لیوان آب، ۲ قاشق چای‌خوری گیاه آویشن خشک بریزید. اگر گیاه تازه در اختیار دارید از میزان بیشتری استفاده کنید. کمی بعد از جوش آمدن آب، آن را روی آویشن بریزید. در قوری را ببندید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه دم بکشد. چایتان را صاف کرده و میل کنید. بهتر است این کار را صبح انجام دهید.

منبع : خواص چای آویشن

http://parlin.ir/properties-of-tea-thyme.html



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 14 اسفند 1395
.

مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه ویژه اسفند ۹۵

مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه ویژه بهمن 95

گالری عکس پارلین : مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه, مدل مانتو ویژه اسفند ۹۵

مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه ویژه بهمن 95

گالری عکس پارلین : مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه, مدل مانتو ویژه اسفند ۹۵

منبع اصلی : مدل مانتو ویژه اسفند 95



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1395
.

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو دوست داشتنی

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو

گالری عکس پارلین : عکس های جدید گربه های ناز پشمالو ویژه اسفند ۹۵

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو

گالری عکس پارلین : عکس های جدید گربه های ناز پشمالو ویژه اسفند ۹۵

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو

گالری عکس پارلین : عکس های جدید گربه های ناز پشمالو ویژه اسفند ۹۵

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو

گالری عکس پارلین : عکس های جدید گربه های ناز پشمالو ویژه اسفند ۹۵

منبع :

عکس های جدید گربه های ناز پشمالو

http://parlin.ir/photos-of-cats.html



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1395
.

عکس های جدید بازیگران : عکس های جدید ایستاگرام الناز حبیبی

عکس های جدید ایستاگرام الناز حبیبی

الناز حیبی :

جلوی زبان ديگران را نمی‌توان گرفت، ولی اگر خوب زندگی كنيم، اين خود باعث شكست و تحقير آنان می‌شود

عکس های بازیگران ایرانی : عکس های جدید ایستاگرام الناز حبیبی

چه خبر از اینستاگرام الناز حبیبی در اسفند ماه 95

پارلین : عکس های بازیگران ایرانی : عکس های جدید ایستاگرام الناز حبیبی

چه خبر از اینستاگرام الناز حبیبی در اسفند ماه 95

الناز حبیبی :

تو فقط خودت هستی

هیچکس هرگز مانند تو نبوده است

و هیچکس هرگز مانند تو نخواهد بود

و نیازی هم نیست

که تو شبیه دیگری باشی.

انتخاب با تو ست که

خودت باشی یا کپی دیگران

پارلین : عکس های بازیگران ایرانی : عکس های جدید ایستاگرام الناز حبیبی

منبع : عکس های الناز حبیبی

 http://parlin.ir/new-photos-instagram-elnaz-habibi.html



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1395
.

عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

دیا میرزا با نام اصلی دیا هاندریچ متولد نهم دسامبر ۱۹۸۱ است که بعد از حضور در عرصه مدلینگ و پیروزی به عنوان بانوی برتر آسیا وارد بالیوود شد. او در رسانه ها به خاطر کارهای اجتماعی اش معروف است. دیا به همراه ساحل سنگا و زایدخان شرکتی به نام بورن فری اینترتینمنت در عرصه تهیه کنندگی فیلم را اداره می کند.

اولین فیلم آنها «عشق برهم زننده زندگی» نام داشت که ۱۷ اکتبر ۲۰۱۱ اکران شد.

عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

گالری عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

گالری عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

گالری عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

منبع : عکس های دیا میرزا



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1395
.

عکس های جدید امیر کاظمی بازیگر بازیگر سریال محبوب سریال لیسانسه ها

عکس های جدید امیر کاظمی

گالری عکس های جدید امیر کاظمی بازیگر محبوب لیسانسه ها اسفند ماه ۹۵

عکس های جدید امیر کاظمی

گالری عکس های بازیگران امیر کاظمی بازیگر محبوب لیسانسه ها در کنار هوتن شکیبا

عکس های جدید امیر کاظمی

گالری عکس های جدید امیر کاظمی بازیگر محبوب لیسانسه ها اسفند ماه ۹۵

عکس های جدید امیر کاظمی

گالری عکس های جدید امیر کاظمی بازیگر محبوب لیسانسه ها اسفند ماه ۹۵

عکس های جدید امیر کاظمی

گالری عکس های جدید امیر کاظمی بازیگر محبوب لیسانسه ها اسفند ماه ۹۵

منبع : عکس های جدید امیر کاظمی



:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 12 اسفند 1395
.

خريد گيره کوچک کننده بيني و اسب موزيکال

به فروشگاه خريد اينترنتي گيره کوچک کننده بيني نوزآپ خوش آمديد امروز هفتم اسفند ماه سال 95 مي باشد و ما در اين تاريخ در فروشگاه خريد گيره کوچک کننده بيني نوز آپ محصول جديدي بنام اسب موزيکال عرضه رکيدم که شما ميتوانيد در صورت تمايل نسبت به خريد باهم گيره کوچک کننده بيني و اسب موزيکال اقدام کنيد

خريد گيره کوچک کننده بيني و اسب موزيکال

خريد اينترنتي اسب موزيکال + گیره کوچک کننده بینی

مري گوراند موزيکال فروشگاه خريد گيره کوچک کننده بيني ايده اي خوب براي تزيين اتاق کودکان و نوجوانان است. ايده اي جذاب و آرام بخش که گذر زمان را برايتان موزون و دل انگيز مي کند .يک روز کاري خسته کننده داشته ايد و کودکتان بي قرار است و گريه مي کند و شما زمان زيادي براي آرام کردن دلبندتان نداريد ولي او نياز به يک لالايي گوشنواز و دلنشين دارد ، چرخ و فلک فانتزي فروشگاه خريد گيره کوچک کننده بيني را کوک مي کنيد و با صورتي خندان مقابل کودکتان قرار مي دهيد اسب موزيکال مي چرخد و با ريتمي دل انگيز مي نوازد و دلبند شما آرام مي شود . در صورت تمايل براي خريد اسب موزيکال همين الان از فروشگاه گيره کوچک کننده بيني نوز آپ اقدام کنيد و اين اسب موزيکال را به هيچ وجه از دست ندهيد

خريد اينترنتي اسب موزيکال + گيره کوچک کننده بيني

خريد گيره کوچک کننده بيني و اسب موزيکال

به گفته روانشناسان اشياء متحرک توجه کودکان را جلب مي کند . وقتي او گريه مي کند اسبهاي موزيکال فروشگاه خريد گيره کوچک کننده مي چرخند و او نگاه مي کند و چرخ و فلک سايت خريد گيره کوچک کننده بيني مي نوازد و کودک گوش مي دهد و اين لالايي موزون و آرام بخش او را به خوابي ناز و عميق فرو مي برد .حتي خود شما هم ازديدن چرخ و فلک موزيکال فروشگاه خريد گيره کوچک کننده بيني هيجان نوستالژيکي را در درون خود احساس مي کنيد که به خاطرات خوب کودکي تان پرتاب مي شويد و از تصور دوباره ي آن لحظات شيرين لذت مي بريد . پس اگر ميخواهيد خطرات دوران کودکي براي شما زنده شود همين الان از فروشگاه خريد اينترنتي گيره کوچک کننده بيني نسبت به خريد اسب موزيکال اقدام کنید

خريد گيره کوچک کننده بيني و اسب موزيکال

http://nose-clips.ir/post/77



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

بهترین زمان برای کاشت سبزه عید سال ۱۳۹۶

بهترین زمان برای کاشت سبزه عید

اسرار خانه داری : بهترین زمان برای کاشت سبزه

در حال نزدیک شدن به عید هستیم و همه دوست دارند سبزه خود را هر چه زیباتر درست کنند.

بهترین زمان برای کاشت سبزه که تا روز ۱۳ فروردین رشد کافی داشته باشند:

گندم = ۲۰ اسفند

عدس = ۱۵ اسفند

ماش = ۱۸ اسفند

خرفه و شاهی = ۲۲ اسفند

شنبلیله و ارزن = ۱۶ اسفند

بهترین زمان برای کاشت سبزه عید

• دانه های که باید حدود ۶ تا ۸ ساعت خیس کنید:

یونجه ( مدت جوانه زدن : ۶-۵ روز )

شنبلیله ( مدت جوانه زدن : ۴-۳ روز )

تربچه ( مدت جوانه زدن : ۵-۴ روز )

کنجد ( مدت جوانه زدن : ۲-۱ روز )

بهترین زمان برای کاشت سبزه عید

http://parlin.ir/the-best-time-to-plant-grass.html

بهترین زمان برای کاشت سبزه عید



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

آموزش آشپزی پارلین » آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه خوشمزه

با پیازچه، مرغ آبپز شده، تخم مرغ، نمک، زردچوبه و فلفل قرمز، کوکویی ساده ای پختیم که جای همگی خالی بسیار خوشمزه بود.

آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه خوشمزه

 

مواد لازم برای درست کردن کوکوی مرغ و پیازچه :

  • مرغ آبپز شده
  • ۳۰۰ گرم پیازچه
  • ۱ پیمانه تخم مرغ
  • ۳ عدد نمک و فلفل قرمز و زردچوبه به مقدار لازم

آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه خوشمزه

آموزش طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه :

برای درست کردن کوکوی مرغ و پیازچه ابتدا همه را با هم مخلوط کنید و سپس آن را سرخ کنید.

طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه  ویژه بهار ۹۶

مدل مانتو زنانه دخترانه بهاری

گالری عکس مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه بهار سال ۹۶

پارلین

مدل مانتو زنانه دخترانه بهاری

عکس مدل های مانتو اسپرت دخترانه زنانه بهاری ۲۰۱۷

پارلین

منبع : مدل مانتو زنانه دخترانه بهاری

http://parlin.ir/model-sweatshirts-for-girls-couture-spring.html



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

بهداشت و سلامت بانوان » علت درد لگن در زنان

 علت اصلی درد لگن در زنان

علت اصلی  درد لگن در زنان : دردهای ناشی از بیماریهای مقاربتی

ابتلا به بیماریهای مقاربتی همچون سوزاک و کلامیدیا می توانند باعث بروز دردهای لگنی در انسان شوند. در صورتی که هر یک از علائم زیر را مشاهده نمودید حتماً به پزشک زنان مراجعه نمائید :

– درد یا سوزش حین ادرار

– خونریزی در زمانهای غیر از قاعدگی

– ترشح های غیر طبیعی از واژن

علت  درد لگن در زنان : ابتلا به کیست تخمدان

در مواردی که حین تخمک گذاری، فولیکول موجود در تخمدان تخمک خود را آزاد نکند و از مایع پر شود، کیست تخمدانی ایجاد می شود. در بیشتر موارد وجود کیست های تخمدانی در انسان بی ضرر می باشد و به خودی خود از بین می رود. البته کیست تخمدان می تواند باعث ایجاد درد در ناحیه ی لگن شود و همچنین علائمی همچون نفخ و تورم داشته باشد.

علت اصلی درد لگن در زنان

پارلین

منبع :

علت اصلی درد در لگن زنان

http://parlin.ir/the-main-cause-of-pelvic-pain-in-women.html



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

سایت خرید آنلاین گن لاغری ساعت شنی

خرید گن ساعت شنی, فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین گن ساعت شنی برای لاغری شکم و پهلو در بهمن ماه ۹۵

فروشگاه گن ساعت شنی – ۲۶ بهمن ماه ۹۵

حتما شما تا به حال اسم گن ساعت شنی را شنینده اید ؟ گن ساعت شنی جدیدترین گن لاغری طراحی شده برای بانوان می باشد و این گن لاغری ساعت شنی در واقع برای لاغری شکم و پهلوی بانوان عرضه شده است گن ساعت شنی محصول بی نظیر و متفاوتی است که شما به وسیله این گن لاغری ساعت شنی میتوانید به آروزی دیرینه خود که داشتن اندام باریک مثل ساعت شنی است برسید همین الان فرصت را برای خرید آنلاین گن ساعت شنی غنیمت شمارید

خرید آنلاین گن ساعت شنی

خرید آنلاین گن لاغری ساعت شنی

امروز ۲۶ بهمن ماه سال ۹۵ می باشد و شما در صورت تمایل میتوایند محصول گن ساعت شنی را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل خود وجهشو پرداخت نمایید پس چرا همین الان برای خرید آنلاین گن ساعت شنی اقدام نمیکنید ؟ گن لاغری ساعت شنی جدیدترین گن عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بوده و این گن لاغری با قابلیت تغییر سه سایز همزمان عرضه شده است گن ساعت شنی برای سفت کردن ماهیچه های کمر و شکم و سوزاندن چربی های شکم و پهلو خیل یخوبه و در واقع تنها گنی که تمام چربی های پشت کتف و بالای سوتین و در بر میگیره و چربی سوزی میکنه با پوشیدن این گن می تونین به اندام خودتون شکل ساعت شنی بدید و از بدو پوشیدن دو سایز کوچکتر از سایز فعلیتون بشید و با پوشیدن ۵ تا ۶ ساعت در روز به مدت یک تا دو ماه کمرتون و باریک و شکمتون رو برای همیشه تخت کنید برای خرید گن ساعت شنی همین الان اقدام کنید

خرید گن ساعت شنی

منبع :

خرید آنلاین گن ساعت شنی

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

 

عکس های بازیگران » عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم

عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم

مهناز افشار و علی مصفا شب گذشته چهارشنبه ۲۷ بهمن در پردیس کوروش حضور پیدا کردند . فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم به کار گردانی حمیدرضا قربانی چهارشنبه ٢٧ بهمن ماه مهناز افشار وعلی مصفا در سانسهای ١٨ و١٩ در پردیس کورش با مخاطبین فیلم دیدار کردند. فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم به کار گردانی حمید رضا قربانی با بازی علی مصفا ،مهناز افشار ،سارا بهرامی،سهیلا رضوی،هم اکنون در سینماهای سراسر کشور اکران است

عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم

عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم

پارلین

عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم

پارلین

http://parlin.ir/mahnaz-afshar-people-see-a-movie-premiere.html

منبع : عکس های مهناز افشار در اکران مردمی یک فیلم



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

عکس مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه بهمن ۹۵ سری ۵

مدل مانتو زنانه دخترانه بهمن 95 سری 5

گالری عکس جدیدترین مدل های مانتو ویژه بهمن ۹۵ سری ۵

پارلین

مدل مانتو زنانه دخترانه بهمن 95 سری 5

مدل مانتو زنانه دخترانه اسپرت | عکس جدیدترین مدل های مانتو مدل روز ۲۰۱۷

پارلین

منبع :

http://parlin.ir/special-sweatshirts-bahman-95-series-5-models.html

مدل مانتو زنانه دخترانه بهمن ۹۵ سری ۵



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

اخبار هنرمندان » نیوشا ضیغمی عزادار شد

نیوشا ضیغمی عزادار شد

پدر نیوشا ضیغنی فوت کرد

اخبار هنرمندان ایرانی » نیوشا ضیغمی که چندی پیش خبر از کسالت پدرش داده بود امروز با گذاشتن تصویری سیاه در اینستاگرام خبر از فوت ایشان داد.

پارلین

منبع : نیوشا ضیغمی عزادار شد



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

اخبار بازیگران » نفیسه روشن : گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

نفیسه روشن : گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

اخبار بازیگران ایرانی » خانم نفیسه روشن صفحه شخصی اش را با انتشار عکس زیر و نوشته زیبا بروز کرد در ادامه این نوشته و عکس را می بینید :

گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

که چشم هرگز رهایش نمیکند

گاهی یک رفاقت آنقدرماندگاراست که

زمان حریفش نمیشود

و تبديل ميشود به عشق ‘و عشق’

تنها روزنامه ایست که

‘جمعه’

هم چاپ می شود …

‘و تو’ کماکان

تیتر اول آن هستی

نفیسه روشن : گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

اخبار بازیگران » نفیسه روشن : گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

منبع : گاهي یک نگاه آنقدر مهربان است

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

اخبار سینما و تلویزیون » زمان پخش فصل دوم سریال لیسانسه‌ها

زمان پخش فصل دوم سریال لیسانسه‌ها

«لیسانسه‌ها» مشغولند / احتمال پخش پس از ماه مبارک رمضان

تصویربرداری فصل دوم «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت در میدان قزوین پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، فصل دوم «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و به تهیه‌کنندگی رضا جودی در لوکیشن منزل مازیار در میدان قزوین پیگیری می‌شود. سریال «لیسانسه‌ها» که مدتی است، پخش فصل اول آن به پایان رسیده است، این روزها در میدان قزوین «منزل مازیار» و دندانپزشکی و استخر پیگیری می‌شود و پس از آن گروه در لوکیشن اصلی در مرزداران مستقر می‌شوند.

در کنار بازیگران اصلی این سریال، نیلوفر هوشمند در نقش نرگس و سوگل غلاتیان در نقش لاله به این سریال اضافه شده‌اند و چند روزی است مقابل دوربین صحت رفته‌اند. فصل دوم «لیسانسه‌ها» سال ۹۶ و احتمالا پس از ماه رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. صحت در این مجموعه طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت‌ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

پارلین

http://parlin.ir/second-season-playing-time-licensing.html

منبع : زمان پخش فصل دوم سریال لیسانسه‌ها



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

اتفاق بی سابقه و جالب در مراسم اسکار ۲۰۱۷ + عکس

اخبار بازیگران و سینما : در پایان اسکار ۲۰۱۷، نام بهترین فیلم به اشتباه لا لا لند خوانده شد درحالی که فیلم “مونلایت” برنده‌ی جایزه شده بود.

اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار + عکس

اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار ۲۰۱۷

به گزارش فرادید، دقایقی پیش اسکار ۲۰۱۷ به پایان رسید و علاوه بر برنده شدن فیلم فروشنده اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم خارجی، مراسم اسکار امسال با اتفاق بزرگی نیز همراه بود که در تاریخ هشتاد و نه ساله‌ی این مراسم کم سابقه بوده است. وارن بیتی و فی داناوی، بازیگران فیلم کلاسیک «بانی و کلاید» روی صحنه آمدند تا نام بهترین فیلم را اعلام کنند. بیتی پس از باز کردن پاکت، چند ثانیه‌ای به آن خیره ماند و بعد از کمی تاخیر نام فیلم La La Land را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. پس از آن که تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران فیلم لا لا لند روی صحنه آمدند و مشغول سخنرانی شدند، یکی از عوامل مراسم پاکت دیگری را آورد و جردن هاروویتز، تهیه‌کننده‌ی لا لا لند اعلام کرد که اشتباهی رخ داده و فیلم مهتاب جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم را برده است.

اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار + عکس

قضیه از این قرار بود که وارن بیتی به اشتباه پاکت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن را باز کرده بود و با دیدن نام اما استون، حدس زد که اسکار بهترین فیلم نیز به لا لا لند می‌رسد.

ظاهراً‌ این پاکت دو بار چاپ شده بود و پاکت اصلی را به بیتی نداده بودند. جیمی کیمل به عنوان مجری مراسم نیز بابت این اتفاق عذرخواهی کرد و به شوخی گفت از فردا به برنامه‌ی تلویزیونی همیشگی‌اش می‌رود و دیگر هیچوقت به اسکار باز نمی‌گردد.

اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار + عکس

گالری عکس های گرفته شده از مراسم اسکار سال ۲۰۱۷

اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار + عکس

 

پارلین

اخبار سینما و تلویزیون و بازیگران : اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار ۲۰۱۷ + عکس

منبع : اتفاق بی سابقه در مراسم اسکار 2017

http://parlin.ir/something-unheard-of-at-the-oscars-photos.html



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی