.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

فال و طالع بینی روزانه تولد, فال روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت 96

فال و طالع بینی روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1396, فال روز تولد شما

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما مثل همیشه این قدرت را خواهید داشت که خودتان را با تغییرات و شرایط جدیدی که در برابرتان قرار می گیرند مطابقت دهید و این موضوع کمک بسیار زیادی در راه رسیدن به اهدافتان به شما خواهد کرد. شما برای رسیدن به اهدافتان برنامه مشخصی را در سر دارید و برای عملی کردن آن هر کاری که از دستتان بربیاید را انجام خواهید داد. امسال برخی بحث هایی که با اعضای خانواده و یا شریک زندگیتان خواهید داشت ممکن است به طور موقت باعث ناراحتی و تلخکامی شما شوند، اما در نهایت باعث شناخته شدن مشکلات و از بین رفتن آنها خواهند شد. پیش از شروع هر پروژه جدیدی از این که تمام جوانب را سنجیده و خطرات و مشکلات احتمالی را در نظر گرفته اید اطمینان حاصل کنید. به نفعتان است با احتیاط بیشتری پیش بروید، در غیر این صورت در حرفه خود با مشکلاتی مواجه خواهید بود. در طول سال یادتان باشد که به افراد نیازمند و تهیدست کمک کنید، این کار علاوه بر این که درد و مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد، شانس و انرژی مثبت را هم به شما هدیه خواهد نمود. اولین ماه از فصل زمستان از لحاظ مادی پیشرفت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین فروردین

امروز دیداری گیج کننده با یکی از دوستان و یا همکارانتان خواهید داشت. او برای مشورت به نزد شما آمده اما نسبت به بیان دقیق مشکلش اکراه دارد و تلاش برای کمک به این شخص، در حالی که فقط نیمی از ماجرا را می دانید، به نظرتان به چیزی مثل علم غیب و یا معجزه نیاز دارد. کمی صبور باشید و با ملایمت و البته کمی سیاست جزئیات این موضوع را از دهانش بیرون بکشید تا بتوانید بهترین راهنمایی های ممکن را به او بدهید، اما اگر دیدید تمایلی به صحبت کردن در این باره ندارد کلا بحث را عوض کرده و بیخیال کمک کردن به او دارید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز کارهایی مهمتر ازمشاوره دادن به دیگران هم دارید که نباید پشت گوش انداخته شوند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

شما انرژی و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد این قدرت خود را به کار گرفته و با استفاده از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در خانه تان تحولی جدی ایجاد کرده و کارهایی که مدت ها قرار بوده انجام شوند اما فقط روی هم انبار شده بودند را به انجام برسانید. با شروع کارهای پیش پا افتاده مثل مرتب کردن کمدها و اتاق ها و سر و سامان دادن به آشپزخانه شروع کنید. در شرایط فعلی این کارها از اولویت بیشتری برخوردار هستند، به ویژه این که هر لحظه ممکن است مهمان ناخوانده ای از راه رسیده و شما را غافلگیر کند. کارهای امروز شاید شروع خوبی برای یک آخر هفته ایده آل نباشند، اما در پایان با دیدن نظم و نظافت خانه حس بسیار خوبی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد

امروز اگر وقتی را برای مطالعه در نظر بگیرید به احتمال زیاد با چیزی روبرو خواهید شد که می تواند اثرات جدی و عمیقی روی شما داشته باشد و حتی زندگیتان را نیز تحت تأثیر قرار دهد. همچنین امروز باید توجه ویژه ای به خواب هایی که شب گذشته دیده اید داشته باشید. اگر این خواب ها از آن دسته رویاهایی هستند که مدام تکرار می شوند به احتمال زیاد از ضمیر ناخودآگاهتان ریشه دارند و با کمی فکر کردن به آنها خواهید توانست معنا و مفهومشان را پیدا کنید. اگر مطالعه امروزتان دراین زمینه باشد نتایج فوق العاده ای از آن به دست خواهید گرفت و به نکاتی در مورد خود پی خواهید برد که تا کنون هیچ گونه آگاهی نسبت به آنها نداشته اید.

فال روزانه برای متولدین تیر

امروز وقت گذراندن با آنهایی که دوستشان دارید از نظر شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. از همسر و فرزندانتان بخواهید که همراه با شما در خانه بمانند و به جای این که هر کسی در اتاق خودش قایم شود دور هم جمع شده و با بازی های گروهی، تماشای یک فیلم خانوادگی و یا پختن یک غذای خوشمزه به صورت اشتراکی لذت ببرید. در پایان همه شما از این که چقدر خوش گذرانده اید تعجب خواهید کرد! فعالیت های اجتماعی را برای فردا گذاشته و امروز را تا می توانید در خانه بمانید و به خانواده و همچنین کارهای خانه رسیدگی کنید. اگر چیزی به تعمیرات نیاز دارد و شما توانایی انجام این کار را دارید همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد

امروز خواندن یک مقاله و یا تماشای یک برنامه تلویزیونی ذهنتان را به شدت درگیر خود خواهد کرد و فکرتان را هر لحظه به سویی خواهد برد. در نهایت به احتمال خیلی زیاد شما به برخی از علایق خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناس بوده اند. به این کشف جدید خود اهمیت داده و اگر فکر می کنید که این علایق واقعی هستند و فقط به طور گذران تحت تأثیر دیده ها خوانده هایتان قرار نگرفته اید حتما آنها را دنبال کنید. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر تردیدی نسبت به عشقتان دارید، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

فال روزانه برای متولدین شهریور

اگر برای مدتی در فکر شروع یک کار هنری بوده اید امروز روزی فوق العاده برای این کار خواهد بود، به بازار رفته و وسایل لازم برای آن را تهیه کنید و با بهانه های مسخره مثل این که من استعداد این کار را ندارم بیشتر از این انجام این کار را به تعویق نیندازید. شما هم به اندازه همه و شاید خیلی بیشتز از خیلی ها استعداد دارید؛ گذشته از آن، هر کاری را با تمرین و ممارست می شود به بهترین نحو ممکن یاد گرفته و انجام داد. کافی است دست به کار شده و در کنار سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت.

فال روزانه برای متولدین مهر

امروز شما در حین تمیز کردن خانه مانند آنهایی هستید که مشکل تمرکز دارند و حواسشان به کارهایی که انجام می دهند نیست. مثلا همه جا را جاروبرقی می زنید، و تی می کشید، اما گردگیری را فراموش می کنید. سعی کنید حواستان را به کارتان بدهید و به جای تمرکز روی مشکلات و گرفتاری هایتان روی کارتان متمرکز شوید تا علاوه بر انجام کارتان به صورت کامل و مناسب، خیلی از این افکار آزار دهنده را هم فراموش کنید. امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی را برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان

امروز ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه از خودگذشتگی کنید. شاید کمی به خاطر مسئولیت های زیادی که به عهده تان گذشاته شده اند و انتظاراتی که از شما می روند غرغر کنید، اما در نهایت آنچه به عهده تان است را خیلی خوب به انجام خواهید رساند. در واقع ممکن است در کمال تعجب ببینید که نتیجه خیلی بهتر از میزان تلاشی شده است که شما برای آن کرده اید! اگر برایتان امکان پذیر بود امروز به دیدن خانه سالمندان و یا کودکان بی سرپرست بروید. این کار علاوه بر این که آنها را خوشحال خواهد کرد، بلکه علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد بخشید، باعث خواهد شد قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید.

فال روزانه برای متولدین آذر

امروز ممکن است تماس، پیام و یا ایمیلی دریافت نید که شما را به تقلا خواهد انداخت. شما ناگهان به این موضوع پی خواهید برد که تا چه حد به یکی از اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید و تمام انرژیتان را برای به سرانجام رساندن آن یک جا جمع خواهید کرد. حالا که اینقدر به این هدفتان نزدیک شده اید شاید حتی در حین کار به فکر هدف بزرگ بعدیتان باشید و این موضوع به شما انگیزه بیشتری برای رسیدن به مقصد خواهد بخشید. «همیشه به سوی جلو» شعار همیشگی شماست! اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید و سعی کنید در مورد مشکلاتتان حرف بزنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی

شاید این روش مورد علاقه شما برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نباشد، اما امروز زمان خیلی خوبی برای انجام کارهای بسیاری که در خانه روی هم انبار شده اند خواهد بود. در طول هفته کارهای زیادی که برای انجام دادن داشته اید وقتی برای رسیدن به نظافت و تمیزی منزل برایتان باقی نگذاشته اند و امروز باید به این اوضاع آشفته سر و سامان بدهید. همه روزنامه ها و مجله های تاریخ گذشته را دور بیندازید، شما هر چقدر از آنها که می خواسته اید بخوانید را خوانده اید، پس دور خودتان بیش از این آشغال جمع نکنید. امروز شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی گفتن آنها بسیار موثرتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن

شما از آن دسته آدم هایی هستید که به وقت گذاشتن برای خانه تان و رسیدگی کردن به آن اهمیت ویژه ای می دهید و به کارهای روزمره دقت و توجه زیادی دارید و هر کدام را سر وقتش انجام می دهید، اما امروز برخی کارها در خانه باید انجام شوند که شاید شما هم زیاد حوصله نداشته باشید و ترجیح بدهید روز تعطیلتان را با خواند مجله ها و تماشای فیلم های مورد علاقه تان بگذرانید. خیالتان راحت باشد، با کمی برنامه ریزی و حفظ تعادل در کار و استراحت، وقت کافی برای پرداختن به همه اینها خواهید داشت. بین انجام کارهای مختلف به خودتان استراحت بدهید تا ناگهان ببینید بی آن که خسته شده باشید همه جا تمیز و مرتب است.

فال روزانه برای متولدین اسفند

شما اهل کتاب و مطالعه هستید و امروز در حین مطالعه با ایده های جدیدی روبرو خواهید شد که به پرورش ایده هایی که از قبل داشته اید کمک خواهند کرد، خواه این ایده ها کاری باشند یا هنری و یا هم در رابطه با مسائل معنوی باشند. فکرهایی که پس از مطالعه به ذهنتان خطور می کنند را یک جایی یادداشت کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود به کارتان خواهند آمد. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آن که نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست.

فال روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت 96

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در نهم دی ماه سال 1359 در تهران متولد شد رشته دبیرستان روناک یونسی گرافیک بوده و در دانشگاه طراحی صنعتی خونده و مدرکشو از دانشكده هنر و معماري گرفته است روناک یونسی مثل همه دخترهاي ايراني، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق مي‌ورزد،

خانم روناک یونسی مي‌گويد: «موفقيت‌هايم را مديون راهنمايي‌هاي درست پدرم هستم.» مادر روناك، فرهنگي است و مدير دبيرستان دخترانه مي‌باشد، خانواده يونسي چهار فرزند دختر دارند، كه روناك فرزند اول اين خانواده است، او سه خواهر كوچكتر از خودش دارد كه همگي آنان تحصيلات دانشگاهي دارند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران كودكي روناک یونسی

روناک یونسی خاطرات زيادي از دوران كودكي خود ندارد، به جز اينكه بسيار شيطون بوده و خرابكاري زياد مي‌كرده، اما از آنجا كه مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را هميشه برعهده داشته به همين دليل از كودكي شخصيت استقلال‌طلبي در او به خوبي نمايان بوده ضمن اينكه خانه‌داري و آشپزي را از همان روزهاي نوجواني به خوبي فراگرفته است.

او با اينكه شيطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخواني هم بود. معمولا بابت يك موضوع، جلوي دفتر دبيرستان مي‌ايستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطايش چشم‌پوشي مي‌كردند. مي‌گويد: به خاطر تقلبي كه در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران دانشگاهی روناک یونسی :

روناک یونسی به محض اينكه ديپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلكه وقفه‌اي در آن به وجود آمد، چرا كه در مدرسه به تدريس نقاشي و خطاطي مي‌پرداخت تا اينكه سرانجام تصميم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسي طراحي صنعتي پذيرفته شد. هنر را كماكان دنبال مي‌كرد، فيلم مي‌ديد، تلويزيون تماشا مي‌كرد و... تا اينكه يك روز يكي از دوستانش كه از علاقه او به هنر آگاه بود، به او پيشنهاد كرد كه براي بازي در يك فيلم سينمايي تست بدهد و ابتدا عكسش را به گروه سازنده نشان بدهد، اما او نسبت به اين كار بي‌ميل بود و نااميد... «تصور نمي‌كردم، اتفاقي بيفتد، اما برخلاف انتظار، فرداي همان روز تماس گرفتند و از من دعوت كردند كه به دفتر فيلمسازي بروم، آنجا بود كه براي اولين بار قاسم جعفري را ديدم.»

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی به آنجا رفت و به دورخواني مشغول شد در پايان دورخواني گروهي، همان روز انتخاب شد، برايش باوركردني نبود، مراحل پيش توليد به سرعت سپري شد و او حالا مي‌دانست كه بايد در فيلم «گرگ و ميش» به كارگرداني قاسم جعفري بازي كند. اين اولين تجربه هنري او بود. تجربه‌اي كه خيلي غيرمنتظره پيش آمد... بازي در يك فيلم سينمايي ساخته يك كارگردان مطرح آن هم در نقش اصلي. نكته مهم در مورد اين بازيگر بااستعداد اين است كه تحصيلات و آموزش بازيگري ندارد، اما بازيگري را به صورت تجربي آموخته و حتي به كلاس‌هاي بازيگري هم نرفته است، اما سعي كرده در كار هميشه با چشماني باز و گوش‌هايي شنوا، عمل كند و از تجارب پيشكسوت‌ها بهره بگيرد. همين امر باعث شد تا در سريال رستگاران، براي حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد.

عکس های روناک یونسی

اولين سريال تلويزيوني روناک یونسی

خانم روناك يونسي پس از حضور در فيلم سينمايي گرگ و ميش در چند فيلم تلويزيوني هم بازي كرد، تا اينكه رسيد به سريال «گل‌هاي گرمسيري» كه در نقش مرضيه ايفاي نقش كرد، در آن سريال هم او مقابل آتيلا پسياني بازي كرد، پسياني در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازي كرد، بازي خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جايي كه «يونسي» هم‌اكنون، بازيگري را مهم‌ترين دغدغه‌اش مي‌داند. او تشنه تجربه كردن نقش‌هاي متفاوت است و دوست دارد با كارگردان‌هاي مختلف همكاري كند و به دانسته‌هاي خود بيفزايد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دل‌ مشغولي‌ هاي خانم روناک یونسی

«روناك يونسي» مثل هر بانوي ايراني به كار در خانه علاقه دارد، آشپزي خوبي دارد و از دوران نوجواني آن را جدي مي‌گرفته است، فيلم ديدن و مطالعه و شعر خواندن را خيلي دوست دارد، مي‌گويد؛ خواندن اشعار حافظ به من آرامش مي‌دهد.از نوجواني به ورزش علاقه داشته و شنا و بسكتبال را تقريبا به شكل حرفه‌اي ادامه داده... اصولا به ورزش‌هايي كه پاي توپ، وسط است را به ورزش‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد و از آن به عنوان بهترين تفريح ياد مي‌كند. به موسيقي سنتي علاقه دارد و ساز موردعلاقه‌اش سنتور است، به صداي شهرام ناظري علاقه دارد .

از داستان ازدواج تان با محسن میری برای مان بگویید

روناک یونسی : ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترک مان را آغاز کردیم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس همسر روناک یونسی

آنقدر از زندگی مشترک راضی هستید که به دوستان تان پیشنهاد کنید ازدواج کنند؟

خدا را شکر من از زندگی ام راضی ام، اما ازدواج، مقوله ای نیست که توصیه شود، بلکه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است که اگر کسی در زندگی شما هست که از نظر فکر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیک است، خیلی زیباتر است که با هم ازدواج کنید. در ازدواج آرامشی است که در هیچ رابطه ای وجود ندارد.

روناک یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترک احساس خوشبختی می کند؟

بله، همسر مهربان و خوبی دارم که کاملاً مرا درک می کند و یک پسر کوچولوی ناز دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

همسر روناک یونسی

بازیگران خانم می ترسند، مادر شدن به فعالیت شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟

کار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یک سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یک مقدار مشغله های انسان را زیاد می کند، اما این مشغله ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که ناراحت کننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نکرده که به کارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، که اگر محدودیتی برایم ایجاد می شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره کنم که مهرسام برای من از هر کاری مهم تر است و اگر قرار باشد بین کارم و پسرم یکی را انتخاب کنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

مهرسام یعنی چی؟

این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی که دوست داشتم یک اسم ایرانی برای پسرم انتخاب کنم، این اسم را انتخاب کردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای مان بگویید. فکر می کنم آقای میری یکی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟

محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند. متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های روناک یونسی و خانوادش

و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟مهرسام یک مدل خیلی خوب می شود که بازیگر هم هست (خنده).ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟

قرار نیست ما چنین کاری برای یکدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری داشته باشیم اما فکر نمی کنم اتفاقی که می گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیکی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می شود و نیازی نیست من او را معرفی کنم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی با انتشار این عکس نوشت :

چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست “انتخابهایش” است

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس روناک یونسی در شب تولدش, عکس کیک تولد روناک یونسی

روناک یونسی :

در شب تولدم شكرگزارم خداوند را براى داشتن خانواده و دوستانم چه دور چه نزديك... خدايا تو را سپاس بخاطر سلامتى و هر انچه ب ما دادى

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی : نسیم بهار که می وزد بوی روزها و قرارهای عاشقانه مشامم را می نوازد... تو را در آن دوردست ها بر بلندای ایوان آن خانه ی قدیمی می بینم... باز هم موهایت را در مسیر باد رها کرده ای

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

۱۳۹۳ – فیلم سینمایی دختران دم بخت – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۹۲ – فیلم سینمایی امید ها و نجواها – کارگردان سعید لطفی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی یک اشتباه ساده – کارگردان ابراهیم شیبانی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی روز روشن – کارگردان حسین شهابی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی عقاب صحرا – کارگردان کاظم راست گفتار

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی شکار – کارگردان سعیدسالار زهی

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی برج مراقبت – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی کوچه ملی – کارگردان مهرشاد کارخانی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی تباهی – کارگردان حجت قاسم زاده

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی ماهی کویر – کارگردان محمد قربان کریمی

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی مهر بی پایان – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی دژ شوق – کارگردان سید مجید پرهیز

۱۳۸۷ – فیلم سینمایی به هدف شلیک کن – کارگردان محمد کتیرایی

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی منفی هجده – کارگردان اصغر نصیری

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی زینب – کارگردان علیرضا توانا

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی ارتفاع ۶/۴۵ – کارگردان سیامک شایقی

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی فیلم گرگ و میش – کارگردان قاسم جعفری

تله فیلم بومرنگ – کارگردان اسماعیل فلاح پور

فیلم سینمایی پری دریایی – کارگردان محمد قربان کریمی

فیلم سینمایی چشمان زیبای طبقه آخر – کارگردان کیانوش اسلامی

فیلم سینمایی واقعیت مجازی – کارگردان رضا بهشنی

فیلم سینمایی چهار باندی در کرج – کارگردان محمدجعفر باقری نیا

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی روناک یونسی

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی برابر اصل – کارگردان سیدجلال الدین دری

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی آخرین سلطان – کارگردان حسین سهیلی زاده

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی نیلی تر از مهتاب – کارگردان محسن یوسفی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی سقوط آزاد – کارگردان علیرضا امینی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی موج و صخره – کارگردان مجید صالحی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی تا رهایی – کارگردان حسین تبریزی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی خانه بی پرنده – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۸ – سریال تلویزیونی رستگاران – کارگردان سیروس مقدم

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جدید روناک یونسی, بیوگرافی کامل روناک یونسی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جذاب اینستاگرام روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی :

فقط خدامیداندکه دلم میخواهد... پرت شوم به دنیایی که فقط من باشم ومن... کنارغریبه هایی که برایم باشندبهترازاشنا..

#روناک_یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های جذاب ایستاگرام روناک یونسی و همسرش محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی :

كم نيستند شادي‌ها حتي اگر بزرگ نباشند آنقدر دست نيافتني نيستند که تو عمريست کز کرده‌اي گوشه جهان و بر آسمان چوب خط مي‌كشي به انتظار حبس ابد هم حتي ، پايان دارد پاياني بزرگ و طولاني چه آسان تماشاگر سبقت ثانيه‌هاييم و به عبورشان مي‌خنديم چه آسان لحظه‌ها را به کام هم تلخ مي‌کنيم و چه ارزان مي‌فروشيم لذت با هم بودن را چه زود دير مي‌شود و نمي‌دانيم که ؛ فردا مي‌آيد شايد ما نباشيم سيد علي صالحي

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی

 



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

گالری عکس بازیگران ایرانی : عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

امروز در بخش عکس های بازیگران پارلین عکس های جدید جشن تولد بازیگر زن مشهور ایرانی خانم نفیسه روشن را در ادامه می بینید :

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید و زیبایی جشن تولد نفیسه روشن به همراه کیک تولدش

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

جشن تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های بازیگران زن ایرانی, عکس های جدید تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس کیک تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس زیبایی نقاشی شده نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جشن تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

جدیدترین عکس های شب تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید و زیبای تولد نفیسه روشن بازیگر زن مشهور ایرانی

جدیدترین عکس های نفیسه روشن



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران ایرانی : نفیسه روشن : تولد امسالم رو دوست داشتم

نفیسه روشن بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اجتماعی اش نوشت :

تولد امسالم رو دوست داشتم❣️

دو بار فرشته ها برام گرفتن و كنارم بودن

ممنون از خيريه كودكان سندرم تهران

و مديريت مگامال اكباتان و اتا بابايي عزيز

و موسسه خيريه همدم مشهد

و اقاي سينا عليزاده كه با شادي اين فرشته ها سال منو ساختن

همچنین ببینید :

عکس های جذاب نفیسه روشن

************************************************

اخبار بازیگران زن ایران - نفیسه روشن : تولد امسالم رو دوست داشتم



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

سایت خرید اینترنتی خرید بهترین کوچک کننده بینی

خرید بهترین کوچک کننده بینی در 20 اردیبهشت ماه سال 96 از فروشگاه اینترنتی ایرانیان معرفی میکنیم اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه کوچک کننده بینی هستید بی شک گیره کوچک کننده بینی نوزآپ که برای بینی های گوشتی طراحی شده است برای شما بهترین پیشنهاد می باشد گیره کوچک کننده بینی با قیمت کمتر و مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های کوچک کننده بینی عرضه شده است و همچنین گیره کوچک کننده بینی نوزآپ بهترین دستگاه کوچک کننده بینی و شناخته شده در بین مردم است این موضوع را فروش بالای گیره کوچک کننده بینی طی سال های 2015 و 2017 و 2017 اثبات کرده است

خرید بهترین کوچک کننده بینی

خرید بهترین کوچک کننده بینی در سال 2017 و 1396

گیره کوچک کننده بینی به چه شیوه ای بینی ما را کوچیک میکنه ؟ میدونم این سوال اکثر مشتریان این محصول می باشد در واقع گیره کوچک کننده بینی با فشاری که بر روی قسمت های کناری بینی شما میزاره در صورت استفاده مداوم سبب فرم دهی و زیباترین کردن بینی شخص استفاده کننده میشه قبلا در این صفحه فیلم روش استفاده از گیره کوچک کننده بینی را به اشتراک گذاشتیم که برای اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید این فیلم را ببینید. آیا گیره کوچک کننده بینی فقط مختص خانم هاست ؟ نخیر پسرها هم میتونن از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در صورت تمایل استفاده کنند و فقط دقت کنید کوچک کننده بینی نوزآپ فقط مختص بینی های گوشتی می باشد و متاسفانه برای بینی های استخوانی نمیشه از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ استفاده کرد و قیمت گیره کوچک کننده بینی طی این سال ها افزایشی نداشته و شما میتونید این گیره کوچک کننده بینی را با قیمت ارزان فقط 10 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید امیدواریم مطلب خرید بهترین کوچک کننده بینی مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد برای اطلاعات بیشتر درباره گیره کوچک کننده بینی لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ



:: برچسب‌ها: خرید بهترین کوچک کننده بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

زیورآلات و جواهرات پارلین : زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه 2017 و 1396

زیباترین و شیک ترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه 1396

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه زیبای یاقوت دار 2017 و 1396

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین مدل انگشتر دخترانه زنانه مد روز اروپایی 2017

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

زیباترین و خوشگل ترین انگشتر های دخترانه زنانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل انگشتر و حلقه دخترونه شیک فوق العاده زیبای نقره ای

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل حلقه دخترانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

جدیدترین مدل های انگشتر های اروپایی شیک و مجلسی 2017

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل انگشتر

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر زیبایی دخترونه با یاقوت و نگین قرمز

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل های زیورآلات و جواهرات پارلین, مدل انگشتر های زیبای پارلین

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل های زیبا حلقه و انگشتر برای دخترخانوم های امروزی

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین طرح های انگشتر و حلقه ویژه بانوان خوش سلیقه ایرانی

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر زنانه دخترانه با یاقوت سبز

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل زیورآلات و جواهرات پارلین, مدل انگشتر دخترانه زنانه شیک مجلسی

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

مدل انگشتر نگین دار

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

مدل انگشتر دخترانه زنانه با نگین فیروزه ای بسیار جالب و زیبامدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

جدیدترین و زیباترین انگشتر دخترانه با نگین های درخشان 2017 و 96

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

جدیدترین مدل حلقه دخترانه زنانه شیک مد روز اروپایی

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

انواع مدل مانتو بهاره و تابستانه : مدل های جدید مانتو مجلسی و دانشجویی بهاره ۹۶

مدل های جدید مانتو مجلسی بهاره 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

انواع مدل مانتو مجلسی بهاره شیک کوتاه دخترانه زنانه 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

زیباترین مدل های مانتو مجلسی ویژه بهار 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مانتو مجلسی شیک و زیبای اسپرت دخترونه ویژه بهار سال 1396

بهترین و جدیدترین ژورنال های مانتو مجلسی دخترونه شیک برای تابستان امسال

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

انواع مدل های جدید مانتو شیک دخترانه مد روز 96

مدل های جدید مانتو کوتاه دخترونه شیک و مد روز 2017

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

اگر به دنبال مدل مانتو بلند مشکی برای خود هستید بی شک این ژورنال میتونه بهترین پیشنهاد ممکن باشه

مدل مانتو مشکی مجلسی زیبا 2017 و 1396

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل مانتو بلند دخترونه 1396

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل های جدید مانتو مجلسی و دانشجویی شیک 2017

شما میتوانید هر روز از بخش مد و زیبایی پارلین آرشیو مدل مانتو را ببینید ما سعی میکنیم از این به بعد هر روز مدل های جدید را در این آرشیو قرار بدیم

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل مانتو شیک زنانه سنتی

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

خرید مانتو دانشجویی خیلی سخته و البته پیدا کردن مدل های روز خیلی سخته

مدل مانتو دانشجویی شیک 2017

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل های جدید مانتو بهاری ساده و شیک 2017

مدل های جدید مانتو دانشجویی و مجلسی بهاره ۹۶

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

انواع مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه : مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

شیک ترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ مشکی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

انواع مدل های کفش مجلسی دخترونه شیک

همچنین ببینید :

گران ترین مدل های کفش عروس

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

جدیدترین مدل های کفش مجلسی اردیبهشت 96

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل کفش مجلسی سفید دخترونه 2017

  مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

کفش مجلسی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

انواع مدل های کفش مجلسی رنگی شیک 1396 و 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل کفش مجلسی 2017



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.

عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی, عکس های پژمان جمشیدی

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جشیمیدی بازیگر و بازیگن سابق تیم ملی

بیوگرافی پژمان جمشیدی, عکس های پژمان جمشیدی

عکس دیدنی پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی 50 کیلو آلبابو

پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر

عکس پژمان جمشیدی در جشنواره فجر, بیوگرافی پژمان جمشیدی

عکس های پژمان جمشیدی

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396
.

سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی اصل

لطفا یه سایت یا فروشگاه خوب و معتبر برای خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی سانای معرفی کنید آیا میتوان گفت فروشگاه های سانای, بهار و آدرین برای خرید گن لاغری ساعت شنی بهترین ها هستند ؟ سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه آدرین, آیا فروشگاه آدرین برای خرید حضوری گن ساعت شنی در 21 اردیبهشت سال 96 خوبه ؟ از کدوم فروشگاه میتوانیم گن لاغری ساعت شنی بانوان را بخریم ؟, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه آدرین , فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی نیلوفر افتتاح شد, شما میتوانید همین الان که 21 اردیبهشت سال 969 هست گن لاغری ساعت شنی ار فروشگاه اینترنتی نیلوفر سفارش دهید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت کنید سفارشات شما به محض دریافت در سامانه ما بررسی و ارسال خواهند شد, فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی نیلوفر

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان

 

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان در 21 اردیبهشت سال 96

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی از فروشگاه بهار, فروشگاه بهار یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنیت فروش گن لاغری ساعت شنی بانوان در سال های 95 و 96 در ایران بوده وش ما هم در صورت تمایل نسبت به خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی میتوانید از همین فروشگاه نسبت به خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی اقدام کنید, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه بهار ,

به فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی بانوان در مورخه 21 اردیبهشت سال 1395 خوش آمدید خیلی از دوستان همواره به دنبال خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی در اینترنت هستند ولی متاسفانه امکان خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان وجود ندارد. چرا باید به فکر خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی باشیم اونم با این ترافیک و این همه مشغله کاری ؟ شما با خرید اینترنتی گن ساعت شنی بانوان در عرض یه دقیقه فرم خرید محصول را پر میکنید و بعد از چند روز خیلی راحت درب منزل خود سفارش گن لاغری ساعت شنی خودتان را تحویل میگیرید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت میکنید پس همین الان فرصت را از دست ندهید و برای خرید گن لاغری ساعت شنی بانوان فرم مربوطه را پر مکیند

بهترین سایت برای خرید حضوری گن ساعت شنی

خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه یا اینترنتی

سایت خرید حضوری گن ساعت شنی ایرانیان, به سایت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی ایرانیان در 21 اردیبهشت ماه سال 96 خوش آمدید ما سعی میکنیم سفارشات شما را به محض دریافت در سامانه خودمون ارسال کنیم تا زودتر بدست مشتری برسد شما میتوانید همین الان از فروشگاه اینترنتی ما نسبت به خرید آنلاین و اینترنتی گن لاغری ساعت شنی اقدام کنید, سایت خرید حضوری گن ساعت شنی ایرانیان

 

خرید حضوری گن ساعت شنی

قیمت خرید حضوری و اینترنتی گن ساعت شنی :

 

خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه مریم, برای خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فر وشگاه مریم باید به یه سری نکات خوب توجه کنید اولین اینکه شماره موبایل و آأرس خود را دقیق در فرم مربوطه پر کنید و دوم اینکه برای سفارشات شهرستان های دور کمی صبور باشید تا سفارش شما از طریق پست به دست تون برسه, خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه مریم

 

قیمت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی نسبت به خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی بانوان : فروشگاه ما یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی برای فروش گن لاغری ساعت شنی می باشد که به دلیل واردات مستقیم گن ساعت شنمی بهترین گزینه برای خرید ارزان گن لاغری ساعت شنی می باشد بله درسته قیمت 65000 هزار تومان برای گن لاغری ساعت شنی لاتکس دار می باشد و شما میتوانید جنس های تقلبی این محصول را با قیمت های خیلی پایین تر از این خرید کنید ولی آیا کیفیتشون یکسانه ؟ معمومه پاسخ این سوال نه هست و هیچ ارزونی بی دلیل نیست

 

  • فروشگاه خرید گن ساعت شنی بانوان
  • از کجا گن ساعت شنی را بخریم ؟

 

گن لاغری ساعت شنی برای تمام بانوانی که به دنبال لاغری شکم و اندام خود هستند میتونه بهترین گزینه باشه فقط باید بعد از خرید گن لاغری ساعت شنی هر روز از آن استفاده کنید و خودتون را به تنبلی نزنید چون در این صورت هیچ وجه نمیتوانید از محصول گن لاغری ساعت شنی نتیجه مورد دلخواه خود را بگیرید

 

فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی سانای , به فرشگاه خرید حضوری و آنلاین گن لاغری ساعت شنی سانای خوش آمدید سفارشات شما در سامانه ما همپی ثبت میشه و رسیدگی میشه پس لطفا نگران این موضوع نباشه و همین الان برای خرید حضوری گن ساعت شنی سانای اقدام کنید

خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه ؟ , چرا خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی در 21 اردیبهشت ماه سال 96, قیمت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی, آیا خرید حضوری گن ساعت شنی برای لاغری اندام و شکم بانوان خوبه ؟, خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه

 

سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی

فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی بانوان

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران ایرانی : سحر قریشی : اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

 

سحر قریشی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در اردیبهشت ماه 96 با انتشار عکس زیر نوشت :

اگه خدا همچنین پیغامی بهت بده چیکار میکنی ؟

از من خواستی منم میرسونمت اونجایی که میخوای صبور باش و ادامه بده, قدرتمندتر از من نیست

خودم بالا سرتم ...

همچنین ببینید :

عکس های زیبای سحر قریشی

اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

 سحر قریشی : اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

خانم آزاده صمدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون رو تئاتر را با انتشار این عکس زیر تبریک گفت در ادامه عکس و متن منتشر شده ازاده صمدی را می بینید :

 

عکس های آزاده صمدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

آزاده صمدی با انتشار عکس بالا نوشت :

روز جهانى تئاتر مبارك نمايش "آيسلند" عكس: يوسف عبدالرضايى عزيز



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

عکس های جدید و دیده نشده امیر کاظمی, عکس های امیر کاظمی و همسرش

 

عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی با انتشار این عکس نوشت :

همين الان يهويي با حبيب ... رسوندمش خونشون كه بره خشكشويي و از شنبه كارشو شروع كنه



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

عکس های جدید بازیگران خارجی : عکس های اینستاگرام دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

عکس سلفی دیا میرزا بازیگر هندی سریال سلام بمبئی

عکس های اینستاگرام دیا میرزا

عکس بامزه دیا میرزا

عکس های جدید ایستاگرام دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی در اردیبهشت 96

عکس های اینستاگرام دیا میرزا

عکس های ایستاگرام دیا میرزا در اردیبهشت 96

  عکس های اینستاگرام دیا میرزا

جدیدترین عکس های بازیگران خارجی, عکس دیا میرزا

عکس های اینستاگرام دیا میرزا

زیباترین عکس های دیا میرزا

عکس های اینستاگرام دیا میرزا

عکس های ایستاگرام دیا میرزا

همچنین ببینید :

عکس و فیلم های دیا میرزا



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی و عکس های جدید دیا میرزا و محمدرضا گلزار

عکس های جدید دیا میرزا

بیوگرافی دیا میرزا, عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

دیا میرزا



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

سری جدید مدل های دسته گل عروس و نامزدی, گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶

گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

انتخاب دسته گل عروس یکی از مهم ترین تصمیمات در مورد تزیینات مربوط به گل است.

زیباترین مدل های دسته گل عروس سال 96

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

تناسب دسته گل با لباس عروسی تان در زیبایی و شکوه شما نقش دارد

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

مدل های جدید و زیبای دسته گل عروس ویژه اردیبهشت 96

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

انواع مدل دسته پل عروس و نامزدی شیک و زیبای 96

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

مدل جدید دسته گل عروس, انواع مدل های شیک دسته گل برای عروس

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

دسته گل برای عروس

مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

مدل های کفش مجلسی و عروس, گالری عکس مدل های جدید کفش مجلسی پاشنه بلند شیک ۲۰۱۷

جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش مجلسی پاشنه بلند 96

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی سفید و مشکی زیبای مجلسی 2017مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

کفش های مجلسی شیک

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

جدیدترین مدل های مفش مجلسی رنگ صورتی نگین دارمدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل های جدید کفش مجلسی نگین دار پاشنه بلند 1396مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ آبی زیبای مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه, کفش مجلسی زردار آبی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

انواع مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ آبیمدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی , مدل کفش عروس یاقوت دار

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش مجلسی دخترونه رنگ قرمز قشنگ

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

انواع جدید کفش مجلسی دخترونه پاشنه بلند قشنگ ویژه اردیبهشت سال 96

مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

مدل های جدید کفش مجلسی پاشنه بلند ۲۰۱۷



:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

مدل های جدید مانتو بهاری 2017, انواع مدل مانتو بهاری دخترانه زنانه 2017

مدل های مانتو بهاری شیک 2017, انواع مدل های مانتو سفید بهاری شیک مجلسی

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل مانتو سفید شیک و مجلسی ویژه سال 2017 و 1396

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل مانتو مشکی دانشجویی

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو مشکی مجلسی اداری و دانشجویی

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل های مانتو مشکی مجلسی

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل مانتو دانشجویی شیک رنگ روشن 2017

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

انواع مدل های جدید مانتو بهاری راحتی ویژه اردیبهشت 96

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل مانتو سنتی بهاری

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل های جدید مانتو سفید دخترانه زنانه بهاری راحتی

مدل های جدید مانتو بهاری 2017

مدل های جدید مانتو بهاری 2017



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

فال و طالع بینی روزانه تولد, فال روزانه تولد سه شنبه 19 اردیبهشت 96

فال روزانه تولد امروز سه شنبه 19 اردیبهشت سال 1396

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که19 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر زندگی تان کسالت بار شده است، از همین حالا هر چه در گذشته بوده را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید در زندگی تان باز کنید. شاید بخواهید افرادی را که شما را آزار می دهند، از زندگی تان دور کنید یا حتی برای ایجاد یک تغییر ظاهری موهایتان را کوتاه کنید. پس چرا از همین امروز دست به کار نمی شوید؟ سعی کنید از امنیت اطراف تان اطمینان حاصل کنید و شرایطی را برای خود فراهم کنید که به شما آرامش می دهد. فصل پاییز، تغییرات خوبی در زندگی تان به خصوص در زمینه کاری و عاطفی رخ خواهد داد. این تغییرات زندگی عاطفی شما را نیز تغییر خواهد داد. پس منتظر روزهای پر از شور عاشقی باشید.

فال روزانه برای متولدین فروردین

امروز دوست دارید در خانه بمانید، شاید به دلیل خستگی باشد، شاید هم به خاطر کارهایی که روی سرتان تلنبار شده است، در هر صورت از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز گریزانید و ترجیح می دهید که زمان خود در تنهای بگذرانید. حال زمان خوبی است که آلبوم های قدیمی را ورق بزنید یا نامه های قدیمی را بخوانید. اکنون زاویه دید شما نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده و تجربیات بسیاری به دست آورده اید، بنابراین خاطرات گذشته نه تنها شما را دلگیر نخواهند کرد بلکه لبخندی را بر لبان تان نیز خواهند نشاند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

شوکه نشوید از این که امروز به طور ناگهانی یکی از دوستان یا همکاران قدیمی تان را ملاقات کردید. این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از شرایط کنونی تان ناامید شوید و خودتان را برای کوتاهی هایی که کرده اید، سرزنش کنید. اما یادتان باشد که راههای زیادی برای شاد ماندن وجود دارد شاید اکنون زمان آن است که راهی دیگر را امتحان کنید. روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات خوب بیافتند.

فال روزانه برای متولدین خرداد

بالاخره روز شانس شما هم فرا رسید. این شانس ممکن است در مورد مسائل مالی باشد، شاید هم پیشرفتی در کار داشته باشید اما هر چه باشد، مدت هاست که انتظارش را می کشیدید. این روزها حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد.

فال روزانه برای متولدین تیر

به زودی به یک مسافرت خارجه می روید. اگر چه از این موضوع بسیار خوشحالید اما گره هایی به کارتان می خورد که البته خیلی مهم نیست و به زودی برطرف می شوند. در این سفر آغوش تان را برای اتفاقات هیجان انگیز باز کنید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد

به زودی شخصی به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور

امروز نتیجه سختی هایی که در کلاس هایتان گذرانده اید را خواهید گرفت. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. اگر همین گونه ادامه دهید به زودی مدیر یک شرکت خواهید شد. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر

اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند.

فال روزانه برای متولدین آبان

اگر مجرد هستید، تمام نشانه ها حاکی از آن است که به زودی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. این فرد شاید توسط یکی از دوستان تان به شما معرفی شود شاید هم یکی از دوستان قدیمی تان باشد که این بار با زاویه دید دیگری رابطه با او را آغاز خواهید کرد. اگر هم متاهل اید، اتفاقی صمیمیت بین شما و شریک زندگی تان را بیشتر می کند. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر

شما بالفطره فرد کنجکاوی هستید. تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید که این خصوصیت در بسیاری مواقع منجر به پیشرفت می شود. اما سعی کنید با دیگران اینگونه برخورد نکنید. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین دی

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های اخیرتان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. بی اعتمادی شما به شریک زندگی تان باعث بحث های زیادی بین تان شده که بهتر است هر چه زودتر به آن خاتمه دهید، البته اگر رابطه تان را دوست دارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن

علارغم تمام احساسات و افکار منفی که در حال حاضر تجربه می کنید، به زودی به موفقیت بالایی می رسید. لازمه آن شرکت در فعالیت های گروهی است. اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به مراد دلتان خواهید رسید. پس حتی اگر مجبورید که شب ها بیدار بمانید، این کار را انجام دهید، هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش سبزی و شادابی را به زندگی شما بر خواهد گرداند.

فال روزانه برای متولدین اسفند

شما پر از انرژی و خوش بینی هستید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید. اگر به رابطه عاطفی تان شک کرده اید، یک قدم به عقب بروید و آنچه بین شما و طرف مقابل تان گذشت را دوره کنید. اگر خوبی های این رابطه برایتان بیش از مشکلات کوچک بود، برای بهبود آن تلاش کنید.

فال روزانه تولد سه شنبه 19 اردیبهشت 96



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

فروشگاه خرید اینترنتی انواع مدل های پشتی طبی باراد

 

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد مدل اکسیژن

پشتی طبی باراد مدل اکسیژن یکی از بهترین پشتی های طبی می باشد که برای سلامتی هر شخصی لازم است. شما با خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن از کمر درد و درد گردن رهایی می یابید. پشتی طبی باراد مدل اکسیژن دارای تیغه پلیمری با قابلیت ارتجاعی برای پر کردن گودی کمر و راحتی بیشتر می باشد. پشتی طبی باراد مدل اکسیژن دارای طراحی ارگونومیک با قابلیت تنظیم برای افراد در اندازه های مختلف می باشد. این پشتی طبی همچنین قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری ، اتومبیل و ... را دارد.

خرید پشتی طبی باراد

چرا پشتی طبی باراد بخریم؟

استفاده از روکش سه بعدی، تکنولوژی روز اروپا در تولید بافت ضد تعرق برای این پشتی طبی می باشد. بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده است که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعیاین دو لایه را به یکدیگر متصل نگه دارند و ارتفاع پارچه را می سازند. بافت سه بعدی از هزاران کانال هوا تشکیل می شود که فاصله ای از هوا بین شما و صندلی ایجاد می کند. حالت ارتجاعی این الیاف، آسایش و راحتی بیشتری را هنگام نشستن فراهم می کند.

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد بهترین پشتی طبی باراد

با خرید پشتی طبی باراد از کمردرد های ناشی از نشستن های طولانی مدت با کاهش فشار وارد بر مهره ها و دیسک های ستون فقرات جلوگیری می کنید. با خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن ستون فقرات در بهترین وضعیت درنتیجه جلوگیری از بیماری های ستون فقرات همچون فتق دیسک کمر، قوزپشتی و … قرار می گیرد. پشتی طبی باراد باعث جلوگیری از سردرد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و جلوگیری از تغییر قوس ستون فقرات در ناحیه گردن می شود. پشتی طبی باراد منجر به جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن، بهبود تنفس و اکسیژن رسانی به مغز و درنتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می شود. با خرید اینترنتی پشتی طبی باراد از عضلات کمر و پشت حمایت می کنید و باعث جلوگیری از خستگی زودرس و کمک به فرایند نشستن صحیح و راحت می شوید.

برای خرید پشتی طبی باراد به قیمت : ۹۷,۰۰۰ تومان بر روی خرید محصول کلیک کنید.

خرید پشتی طبی باراد

http://parlyn.net/barad-back.html



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.

فال روزانه امروز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه سال 96, فال روز تولد دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

فال روزانه تولد دوشنبه 18 اردیبهشت سال 96

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 18 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما خودتان را از قفسی که خودتان و یا دیگران از کار برایتان ساخته اند رها خواهید کرد و از محدودیت هایی که فشار زیادی به شما وارد می کنند نجات خواهید یافت. شما همیشه این که خودتان کسب و کاری برای خود راه بیندازید را به این که برای دیگران کار کنید ترجیح می دهید و امسال فرصت آغاز کسب و کار شخصیتان برای شما فراهم خواهد شد. برای پیشرفت در زمینه کاری باید با دقت و تعهد تلاش کنید تا بتوانید با فعالیت های خود به آنچه همیشه رویایش را در سر داشته اید دست پیدا کنید. شاید والدین و یا همسرتان بخواهند شما را از انجام این کار منصرف کنند، اما شما با کارهایتان به آنها اثبات خواهید کرد که حق با شماست. در زندگی خصوصیتان خوشبختی با شما همراه خواهد بود و بزرگ ترین مشکلاتی که با آنها درگیر خواهید بود کمبودهای کوچک مالی هستند که فشار چندان زیادی به شما وارد نخواهند کرد. در ماه های شهریور و مهر فرصت هایی برای شروع یک رابطه عاطفی جدید برای مجردها فراهم خواهد شد، به شرط آن که مواظب رفتارشان باشند!

فال روزانه برای متولدین فروردین

به نظر می رسد که بخت دارد به شما روی می آورد. شما می توانید با امیدواری بسیار در انتظار به دست آوردن پول و درآمد بیشتر و حتی یک ترفیع رتبه غیر منتظره باشید. با این همه تلاشی که طی چند ماه گذشته داشته اید و زحمات فراوانی که کشیده اید قطعا لیاقت این پیشرفت را خواهید داشت. مقامات مافوق شما احترام خاصی برایتان قائل هستند و همکارانتان نیز شایستگیتان را تأیید می کنند. به نفعتان است که در مصرف پولی که به دست خواهید آورد احتیاط بیشتری به خرج دهید و حتما مقداری را پس انداز کنید. کسی چه م یداند، شاید تا پیش از تمام شدن تابستان بتوانید به آن سفری که مدت هاست دلتان می خواهد بروید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز به ظاهر خودتان اهمیت ویژه ای بدهید و لباس هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. اگر وقت داشتید سر و سامانی هم به وضعیت خانه تان بدهید، زیرا این احتمال وجود دارد که مهمان ناخوانده ای از راه برسد و شما قطعا نمی خواهید مهمانتان با یک خانه بهم ریخته روبرو شود. حتی اگر کمی سرتان شلوغ است هم این مهمان را با روی باز پذیرا باشید و کاری کنید که در خانه تان احساس راحتی کند. گذشته از این که ادب حکم می کند به مهمان هایتان احترام بگذارید این شخص به احتمال زیاد از لحاظ حرفه ای می تواند کمک قابل توجهی به شما کرده و شاید حتی بتواند از طریق روابطی که دارد به بهتر شدن آینده شغلیتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد

شما امروز احساس بی حوصلگی می کنید و به دنبال این هستید که اتفاق جدید و متفاوتی را تجربه کنید و کارهای تکراری روزمره که انگار قرار نیست هیچ وقت به پایان برسند برایتان واقعا خسته کننده به نظر می رسند. اگر به دنبال هیجان هستید چرا برای رسیدن به این خواسته خود اقدامی نمی کنید؟ حتی اگر پول کای برای انجام کاری که در سر دارید را نداشته باشید هم می توانید حداقل در مورد آن تحقیق و برنامه ریزی کنید. همین که بدانید بالاخره یک روزی این کار را انجام خواهید داد هم حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد و می توانید انجام کارهای ملال آور روزمره را با روحیه بیشتری تحمل کنید و در پایان وقت کاری با انرژی بیشتری به خانه بازگردید.

فال روزانه برای متولدین تیر

اگر امروز چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید اطلاعات مهمی در رابطه با روش های جدیدی که می توانند به افزایش درآمدتان کمک کنند به دست خواهید آورد. این تنها یکی از اتفاقات خیلی خوبی است که امروز ممکن است برایتان پیش بیایند. شما امروز بسیار جذاب به نظر می رسید و با رفتار گرم و صمیمانه خود می توانید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. از این همه انرژی مثبتی که از اطرافیان خود دریافت می کنید لذت ببرید، چنین شرایطی قطعا همیشگی نخواهد بود و تا وقت هست باید نهایت بهره را از آن برد. اگر مدتی است قصد داشته اید با شخصی در مورد علاقه ای که به او دارید صحبت کنید امروز می تواند فرصت خوبی برای این کار باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد

امروز شما اطلاعات ارزشمندی به دست خواهید آورد که به شما انگیزه لازم برای انجام کاری را خواهد بخشید که مدت ها ایده آن را در سر داشته اید اما جسارت کافی برای عملی کردن آن را نداشته اید. اگر با خواندن یا شنیدن این خبرهای تازه و اطلاعات جدید احساس کردید که ضربان قلبتان تندتر شده است شک نکنید که این همان چیزی است که برای انجام کاری که به فکرش بوده اید به آن نیاز دارید. نگران هیچ چیزی نباشید و قدم هایی که لازم است را بردارید، اگر تلاش کافی داشته باشید اتفاقات خوبی در راه خواهند بود. اگر در حال حاضر مشغول تحصیل هستید و یا قصد ادامه تحصیل دارید باید تلاشتان را بیشتر کرده و زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور

امروز دیدن کارهای هنری شما را به وجد خواهد آورد و ناگهان انگار چشمتان به روی تمام زیبایی های دنیای اطرافتان باز شده است و حتی انگیزه پیدا کرده اید که خودتان هم در خلق زیبایی های بیشتر از طریق انجام کارهای هنری در زیباتر کردن دنیا شریک شوید. بی شک شما خلاقیت بسیار زیادی دارید و می توانید در این زمینه نتایج خیلی خوبی به دست بیاورید. بعد از پایان ساعت کاری به جای این که برای اضافه کاری تا دیروقت در محل کارتان بمانید سعی کنید هر چه سریعتر به خانه رفته و بقیه وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید، امروز می تواند فرصت خوبی برای پرداختن به مسائل خانوادگی و محکمتر کردن رابطه تان با عزیزانتان باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد و هر احساسی را در شدیدترین حالت ممکن تجربه خواهید کرد. همین موضوع می تواند امروز را برای شما با فشار بسیاری همراه کند. سعی کنید راهی برای آرام کردن خودتان پیدا کنید. به جای این که سعی کنید در هر مکالمه ای عقاید و نظرات خود را به کرسی بنشانید بهتر است تا جای ممکن از هر گونه بحثی خودداری کنید. حتی بدون این اظهار نظرهای متعصبانه شما هم مکالمات امروز به اندازه کافی بحث برانگیز خواهند بود، لزومی ندارد شما اوضاع را از این که هست بدتر کنید. سعی کنید بیشتر وقتتان را با عزیزان و نزدیکانتان، به ویژه عشقتان بگذرانید و احساسات عاشقانه خود را به آنها نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان

مشورت با دیگران همیشه می تواند به بهتر شدن عملکرد شما کمک کند، اما امروز به نفعتان است که در به زبان آوردن افکار و احساساتتان احتیاط بیشتری داشته باشید و حتی تا جای ممکن با کسی مشورت نکنید! امروز شما میل عجیبی به انجام کاری متفاوت و شاید هم کمی پرهیجان در وجود خود احساس می کنید. شاید بتوانید این احساس خود را با حضور در یک فعالیت گروهی مانند شرکت در یک کنسرت ارضا کنید. شاید هم انجام کارهایی مثل رفتن به پیست کارتینگ یا پینت بال بتواند گزینه خوبی برایتان باشد. در هر صورت یادتان باشد در هر کاری که انجام می دهید عشقتان را هم با خود همراه کنید، این کار باعث خواهد شد لذتی که می برید چند برابر شود.

فال روزانه برای متولدین آذر

شما آذر ماهی ها توانایی ها و استعدادهای بسیاری دارید و این اواخر هم از این توانایی های خود نهایت استفاده را برده اید و بیشترین تلاشی که از دستتان بر می آمده است را در راه رسیدن به اهدافتان به کار گرفته اید. به شما تبریک می گوییم! این تلاش ها و زحمات شما بالاخره از امروز به ثمر خواهند نشست و نتیجه کارهای خود را خواهید دید. از همین حالا برای جشن گرفتن موفقیت هایتان برنامه ریزی کنید و یک مهمانی ناگهانی در خانه و یا یکی از رستوران های مورد علاقه تان به راه انداخته و با دوستان و عزیزانتان موفقیت خود را جشن بگیرید. شاید فشار زیادی را تحمل کرده باشیذ، اما طعم شیرین موفقیت تمام آن سختی ها را در ذهنتان کمرنگ می کند.

فال روزانه برای متولدین دی

امروز شما فوق العاده به نظر می رسید و حتی خودتان هم متوجه نگاه های تحسین برانگیز دیگران به خود هستید. از همین رو امروز می تواند برای محردها روز خوبی برای جذب کردن توجه شخصی که دوست دارند به خودشان باشد. احساسات شما نیز امروز در اوج خود هستند و همین موضوع باعث می شود بتوانید روز خوبی را همراه با عشقتان بگذرانید و هر تلاشی که از دستتان ساخته است برای تبدیل امروز به یک خاطره رمانتیک انجام دهید. طرف مقابلتان نیز قطعا از این همه شور و احساسات شما سر ذوق خواهد آمد. البته پیش از همه این کارها مجبور خواهید بود مسئولیت سنگینی که از طرف مقام مافوقتان به عهده شما گذاشته شده است را در محل کارتان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن

امروز برای شما یک روز سرشار از خوش شانسی خواهد بود، به ویژه وقتی پای مسائل عاطفی و روابط عاشقانه در میان باشد اوضاع به کامتان خواهد بود و هیچ چیزی نمی تواند باعث نگرانی شما شود. شما به طور ویژه ای نسبت به شخصی که دوستش دارید احساس نزدیکی و صمیمیت می کنید و نگرشی مثبت در مورد آینده این رابطه دارید. این انرژی مثبت را در روابط خود با دوستان و اطرافیانتان نیز احساس خواهید کرد و دیگران را با رفتار دوستانه و صمیمانه تان به خود جذب خواهید نمود. از این وضعیت به نفع خودتان بهره جسته و اگر قصد انجام معامله ای را دارید از اثرگذاری خود روی دیگران بهره جسته و کارها را به نفع خودتان پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند

امروز نباید سعی کنید که همه کارها را همزمان انجام دهید، چنین کاری نه تنها غیر ممکن است، بلکه نتیجه مطلوبی نیز برای شما به همراه نخواهد داشت. از طرفی در محل کارتان یک دنیا کار و مسئولیت به عهده تان گذاشته شده است و از طرف دیگر هم فعالیت های اجتماعی بسیاری در اطرافتان در جریان هستند و به مهمانی ها و مناسبت های مختلفی دعوت خواهید شد. تلاش برای رسیدگی به همه این کارها شما را دچار سردرگمی و هیجانی بیش از اندازه خواهد کرد. خونسردی خودتان را حفظ کرده و اولویت اصلی را به کارتان بدهید. تازه به اواسط هفته رسیده ایم و بهتر است تفریحات و فعالیت های اجتماعی خود را تا جای ممکن برای آخر هفته بگذارید.

فال روزانه تولد برای متولدین روز دوشنبه 18 اردیبهشت سال 96



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

اخبار ورزشی : سعید راد بازیگر معروف سینما در اردوی سرخ‌ها

سعید راد بازیگر مطرح , سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران امروز و در آستانه بازی پرسپولیس و الوحده به اردوی قرمزها رفت تا به بازیکنان این تیم روحیه بدهد. او همچنین با علی اکبر طاهری دیدار کوتاهی داشت.سعید راد پس‌از پایان تحصیلات متوسطه، از سال ۱۳۴۷ به فعالیت در سینما پرداخت. در سال ۱۳۵۰، با بازی در فیلم خداحافظ رفیق، بازیگری را آغاز کرد. سعید راد، پس از اینکه در اواسط دههٔ ۱۳۶۰ ممنوع‌التصویر شد، ایران را ترک کرد و مدتی در هند، کانادا و ایالات متحدهٔ آمریکا به‌سر برد. وی در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال‌ها دوری از سینما، در دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد.

اخبار ورزشی پارلین : سعید راد بازیگر معروف سینما در اردوی سرخ‌ها



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران ایرانی : عکس های جذاب سعید راد و خانوادش + بیوگرافی

بیوگرافی سعید راد :

نام اصلی سعید راد احمد حق پرست راد است که در4 آبان سال 1326 در شهر تهران متولد شد سعید راد وی پس‌از پایان تحصیلات متوسطه، از سال ۱۳۴۷ به فعالیت در سینما پرداخت. در سال ۱۳۵۰، با بازی در فیلم فاتحین صحرا، بازیگری را آغاز کرد. سعید راد، پس از اینکه در اواسط دههٔ ۱۳۶۰ ممنوع‌التصویر شد، ایران را ترک کرد و مدتی در هند، کانادا و ایالات متحدهٔ آمریکا به‌سر برد. وی در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال‌ها دوری از سینما، در دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد. او همسر سابق نوش‌آفرین (خواننده و بازیگر قبل از انقلاب ایران) است.

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

عکس سعید راد و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی عقاب

فعالیت هنری سعید راد :

سعید راد بازیگری حرفه‌ای را با فیلم فاتحین صحرا در سال ۱۳۵۰ به کارگردانی محمد زرین‌دست در کنار رضا بیک‌ایمانوردی آغاز کرد.

قبل از انقلاب ۱۳۵۷

با عشق مردن (۱۳۵۷)

ساخت ایران (۱۳۵۷)

گدای اشراف‌زاده (۱۳۵۷)

آقای لر به شهر می‌رود (۱۳۵۶)

خاکستری (۱۳۵۶)

سفر سنگ (۱۳۵۶)

سکوت بزرگ (۱۳۵۶)

هزار بار مردن (۱۳۵۶)

همراهان (۱۳۵۶)

جدال (۱۳۵۵)

قاصدک (۱۳۵۵)

دزد سوم (۱۳۵۴)

دو آقای با شخصیت (۱۳۵۴)

شرف (۱۳۵۴)

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

کمین (۱۳۵۴)

هدف (۱۳۵۴)

آب (۱۳۵۳)

خشم و خون (۱۳۵۳)

کنیز (۱۳۵۳)

مرد شب (۱۳۵۳)

مسلخ (۱۳۵۳)

تنگنا (۱۳۵۲)

تیغ آفتاب (فیلم ۱۳۵۲)

خروس (۱۳۵۲)

خورشید در مرداب (۱۳۵۲)

سالومه (۱۳۵۲)

صادق کرده (۱۳۵۱)

صبح روز چهارم (۱۳۵۱)

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

طغرل (۱۳۵۱)

کافر (۱۳۵۱)

مردی در طوفان (۱۳۵۱)

الکلی (فیلم)

خداحافظ رفیق (۱۳۵۰)

فاتحین صحرا (۱۳۵۰)

بعداز انقلاب۱۳۵۷

مترو (1394)

عشق و جنون (1392)

زنده به گور (1392)

پایان خدمت (۱۳۹۲)

چ (۱۳۹۱)

گیرنده (۱۳۹۰)

پروانگی (۱۳۸۹)

دوئل (۱۳۸۲)

عقاب‌ها (۱۳۶۳)

دادشاه (۱۳۶۲)

عبور از میدان مین (۱۳۶۲)

برزخی‌ها (۱۳۶۱)

خط قرمز (۱۳۶۰)

فرمان (۱۳۶۰)

مرز (۱۳۶۰)

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

مجموعهٔ تلوزیونی سعید راد :

در چشم باد (به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی)

سرزمین کهن(به کارگردانیکمال تبریزی)

تله‌فیلم (فیلم تلویزیونی)

ساعت به وقتِ صفر (۱۳۹۰)

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

جوایز سعید راد :

برندهٔ تندیس سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد در ششمین دورهٔ جشنوارهٔ سپاس در سال ۱۳۵۳، برای فیلم تنگنا

برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌امین جشنوارهٔ فیلم فجر، برای فیلم گیرنده، سال ۱۳۹۰

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

عکس های جدید سعید راد و خانوادش , بیوگرافی کامل سعید راد

عکس های سعید راد, بیوگرافی سعید راد

عکس های جدید و حذاب سعید راد و خانوادش + بیوگرافی کامل سعید راد



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب الهام پاوه نژاد, همسرش و دخترش کردیا

بیوگرافی الهام پاوه نژاد :

الهام پاوه نژاد در سال 1350 در شهر تهران متولد شد الهام پاوه نژاد فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی خود را از دانشگاه نیاوران در سال 1371 گرفت و سال 1369 به صورت حرفه وارد دنیای بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد :

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد کردیا

خانم الهام پاوه نژاد کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا...؟

الهام پاوه نژاد: برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ میشوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از ۱۷ سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم.

یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

خانم الهام پاوه نژاد کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

الهام پاوه نژاد: خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

کردیا هم دوست دارد مانند مادرش (الهام پاوه نژاد) هنرپیشه شود ؟

الهام پاوه نژاد: نه. دلش می‌خواهد معماری بخواند و آن را ادامه دهد.

اگر بخواهیم از کار فاصله بگیریم الهام پاوه نژاد برای روز مادر برای مادرش چه می کند؟

الهام پاوه نژاد: هر سال سعی می کنم به دیدنش بروم و به او بگویم چقدر برایم مهم است و این روزها بهانه ای است برای اینکه به او بگویم که برایم ارزشمند و مهم است.

آیا الهام پاوه نژاد برای کردیا الگوی موفقی هست؟

الهام پاوه نژاد: راستش خیلی سعی می کنم از خودم جدایش کنم تا مستقل باشد و دارم تلاش می کنم فکر نکند هر کاری من می کنم درست است و از او نظر و سلیقه اش را می پرسم و برایم خیلی مهم است. موفق بودن من همین است که بتوانم این تفکر ذهنی ام را به او بفهمانم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

احساس می کنم بازیگری هستید که خیلی به مردم نزدیکید. این به علت حضورتان در تلویزیون است؟

الهام پاوه نژاد: در هر صورت تلویزیون قشر وسیعی را پوشش می دهد. سال ۷۴ همسران را کار کردم و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال مردم از آن یاد می کنند، هزار تا کار موفق هم انجام دادم اما همچنان مردم همسران را مثال می زنند. در حرفه ما وقتی کم کار باشی به سرعت از یاد می روی، اما من خوشبختانه این شانس را داشتم که همیشه با «همسران» در ذهن مردم جاودانه شوم.تلویزیون به نظر من خیلی رسانه عجیبی است همان قدر که کار خوبت دیده می شود وقتی مرتکب خطایی هم می شوی به همان ظرافت درک می شود و به همین دلیل بازیگر باید با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب هایش حرکت کند.

عکس همسر الهام پاوه نژاد

عکس همسر الهام پاوه نژاد

شهرتتان باعث نمی شود که نتوانید آن طوری که دوست دارید با دخترتان همراه باشید؟الهام پاوه نژاد: با اینکه ابراز لطف مردم برای هر دوی ما جذاب است و مرا خوشحال هم می کند اما گاهی واقعا امکان اینکه مثلا من بتوانم با فراغ بال کردیا را به پارک ببرم یا اینکه با هم قدم بزنیم وجود ندارد و مردم دوست دارند با من گپ بزنند، من هم دوست دارم اما امکان و زمان قدم زدن و گپ با دخترکم را از دست می دهم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد با انتشار این عکس نوشت :

با هم كه باشيم، سه تائيم

من

تو

بوسه

بي هم، چهارتائيم

تو با تنهائي

من با رنج

#لطيف_هملت .

پي نوشت: ديگر از مرگ نخواهم نوشت، از غم، از فراق و رنج ها...زندگي را با تمام بي رحمي و زيبائيش به آغوش مي كشم شايد لحظه اي ديگر نباشم وتا نيروي عشق در دل دارم از مرگ هراسم نيست..

آگاهي و بصيرتِ دل و جان براي خود و باقي خواهانم..

جهت اطلاع افراد بي اطلاع كه اين چندشب نامربوط گفته اند، در مراسم عارف عزيز طبق خواسته ي همسر نازنينش كه هم نام با من است، از مهمان ها عكس گرفته شد، كوروش جوان عزيز هنگام خداحافظي با الهام جان حضور من را ثبت كرد.. وگرنه هيچ كس را دل و حال خوشي براي عكس يادگاري نبود! قضاوت هايمان را بر اساس آگاهي انجام دهيم نه ظواهر ! هيچ كس از دل ديگري و شرايطش خبر ندارد!

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

من روز خویش را با آفتاب روی تو کز مشرق خیال دمیده است اغاز می كنم

من با تو می نويسم و می خوانم من با تو راه می روم و حرف می زنم

وز شوق این محال که دستم به دست توست

من جای راه رفتن پرواز می كنم...... فريدون مشيري

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

ماجرای من و تو، باور باورها نیست

ماجرایی ست که در حافظه ی دنیا نیست

نه دروغیم نه رویا نه خیالیم نه وهم

ذات عشقیم که در آینه ها پیدا نیست

تو گمی درمن و من درتو گمم - باورکن

جز دراین شعر نشان و اثری از ما نیست

شب که آرامتر از پلک تو را می بندم

بادلم طاقت دیدار تو - تافردا نیست

من و تو ساحل و دریای همیم - اما نه!

ساحل اینقدر که در فاصله با دریا نیست

#محمدعلي_بهمني .

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

فیلم های سینمایی الهام پاوه نژاد

زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۹)

دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳)

فرزند (۱۳۷۹)

همه افتادگان (۱۳۷۶)

سریال های الهام پاوه نژاد

هفت سنگ (۱۳۹۳)

یلدا (۱۳۹۱)

گاوصندوق (۱۳۸۷)

بیداری (۱۳۸۶)

نیمکت (۱۳۸۴)

روز ایپریت (۱۳۷۹)

تصویر یک رویا (۱۳۷۷-۱۳۷۵)

مدرسه مادربزرگ‌ها (۱۳۷۵)

همسران (۱۳۷۳)

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

شبکه نمایش خانگی الهام پاوه نژاد

شاهگوش (۱۳۹۳)

تئاتر های الهام پاوه نژاد

۱۳۹۴ – هیچ کس نبود بیدارمان کند – کارگردان:پیام دهکردی.

۱۳۹۳ – سیستم گرون هلم – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی.

۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

نمایشنامه چیستا Tehran Avenue

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار گلاره عباسی

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس های جدید بازیگران, عکس های جذاب ایستاگرامی الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس جذاب الهام پاوه نژاد در کنار بازیگر مشهور لیلا بلوکات

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار سیما تیرانداز

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس های جدید الهام پاوه نژاد



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

خرید اینترنتی پارلین : خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در 18 اردیبهشت

 

شما امروز که 18 اردیبهشت سال 96 هست میتوانید گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را به همراه نگهدارنده مغناطیسی موبایل از فروشگاه اینترنیت ما سفارش دهید و درب منزل خود تحویل گرفتید قیمت نگهدارنده مغناطیسی موبایل در 18 اردیبهشت سال 96 در فروشگاه اینترنتی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ فقط 20 هزار تومانه که در صورت تمایل به پرداخت آنلاین 10 درصد تخفیف ویژه برای شما اعمال میشه حالا اختیار با شماست که محصول نگهدارنده مغناطیسی موبایل سایت گیره کوچک کننده بینی را به صورت آنلاین سفارش دهید یا پرداخت درب منزل.

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در 18 اردیبهشت

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل

نگهدارنده مغناطیسی موبایل  فروشگاه اینترنتی گیره کوچک کننده بینی مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد. نگهدارنده مغناطیسی موبایل سایت کوچک کننده بینی نوزآپ در 18 اردیبهشت سال 96 مناسب ترین نگهدارنده برای مسافرت ها و رانندگی های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.

خرید گیره کوچک کننده بینی در 18 اردیبهشت

همین الان شما میتوانید محصول گیره کوچک کننده بینی نوزآپ یا نگهدارنده مغناطیسی موبایل را به صورت همزمان سفارش دهید و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنید از اینکه همین الان میخواهید گیره کوچک کننده بینی را از فروشگاه ما سفارش دهید متشکریم این نگهدارنده مغناطیسی موبایل که برای اولین بار در سایت گیره کوچک کننده بینی نوزآپ عرضه شده است دارای طرح هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی ام و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و می توانید آنها را با مدل خودروی خود ست نمایید. برای خرید گیره کوچک کننده بینی در 18 اردیبهشت 96 لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

گیره کوچک کننده بینی



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب الهام پاوه نژاد, همسرش و دخترش کردیا

بیوگرافی الهام پاوه نژاد :

الهام پاوه نژاد در سال 1350 در شهر تهران متولد شد الهام پاوه نژاد فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی خود را از دانشگاه نیاوران در سال 1371 گرفت و سال 1369 به صورت حرفه وارد دنیای بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد :

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد کردیا

خانم الهام پاوه نژاد کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا...؟

الهام پاوه نژاد: برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ میشوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از ۱۷ سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم.

یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

خانم الهام پاوه نژاد کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

الهام پاوه نژاد: خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

کردیا هم دوست دارد مانند مادرش (الهام پاوه نژاد) هنرپیشه شود ؟

الهام پاوه نژاد: نه. دلش می‌خواهد معماری بخواند و آن را ادامه دهد.

اگر بخواهیم از کار فاصله بگیریم الهام پاوه نژاد برای روز مادر برای مادرش چه می کند؟

الهام پاوه نژاد: هر سال سعی می کنم به دیدنش بروم و به او بگویم چقدر برایم مهم است و این روزها بهانه ای است برای اینکه به او بگویم که برایم ارزشمند و مهم است.

آیا الهام پاوه نژاد برای کردیا الگوی موفقی هست؟

الهام پاوه نژاد: راستش خیلی سعی می کنم از خودم جدایش کنم تا مستقل باشد و دارم تلاش می کنم فکر نکند هر کاری من می کنم درست است و از او نظر و سلیقه اش را می پرسم و برایم خیلی مهم است. موفق بودن من همین است که بتوانم این تفکر ذهنی ام را به او بفهمانم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

احساس می کنم بازیگری هستید که خیلی به مردم نزدیکید. این به علت حضورتان در تلویزیون است؟

الهام پاوه نژاد: در هر صورت تلویزیون قشر وسیعی را پوشش می دهد. سال ۷۴ همسران را کار کردم و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال مردم از آن یاد می کنند، هزار تا کار موفق هم انجام دادم اما همچنان مردم همسران را مثال می زنند. در حرفه ما وقتی کم کار باشی به سرعت از یاد می روی، اما من خوشبختانه این شانس را داشتم که همیشه با «همسران» در ذهن مردم جاودانه شوم.تلویزیون به نظر من خیلی رسانه عجیبی است همان قدر که کار خوبت دیده می شود وقتی مرتکب خطایی هم می شوی به همان ظرافت درک می شود و به همین دلیل بازیگر باید با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب هایش حرکت کند.

عکس همسر الهام پاوه نژاد

عکس همسر الهام پاوه نژاد

شهرتتان باعث نمی شود که نتوانید آن طوری که دوست دارید با دخترتان همراه باشید؟الهام پاوه نژاد: با اینکه ابراز لطف مردم برای هر دوی ما جذاب است و مرا خوشحال هم می کند اما گاهی واقعا امکان اینکه مثلا من بتوانم با فراغ بال کردیا را به پارک ببرم یا اینکه با هم قدم بزنیم وجود ندارد و مردم دوست دارند با من گپ بزنند، من هم دوست دارم اما امکان و زمان قدم زدن و گپ با دخترکم را از دست می دهم.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد با انتشار این عکس نوشت :

با هم كه باشيم، سه تائيم

من

تو

بوسه

بي هم، چهارتائيم

تو با تنهائي

من با رنج

#لطيف_هملت .

پي نوشت: ديگر از مرگ نخواهم نوشت، از غم، از فراق و رنج ها...زندگي را با تمام بي رحمي و زيبائيش به آغوش مي كشم شايد لحظه اي ديگر نباشم وتا نيروي عشق در دل دارم از مرگ هراسم نيست..

آگاهي و بصيرتِ دل و جان براي خود و باقي خواهانم..

جهت اطلاع افراد بي اطلاع كه اين چندشب نامربوط گفته اند، در مراسم عارف عزيز طبق خواسته ي همسر نازنينش كه هم نام با من است، از مهمان ها عكس گرفته شد، كوروش جوان عزيز هنگام خداحافظي با الهام جان حضور من را ثبت كرد.. وگرنه هيچ كس را دل و حال خوشي براي عكس يادگاري نبود! قضاوت هايمان را بر اساس آگاهي انجام دهيم نه ظواهر ! هيچ كس از دل ديگري و شرايطش خبر ندارد!

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

من روز خویش را با آفتاب روی تو کز مشرق خیال دمیده است اغاز می كنم

من با تو می نويسم و می خوانم من با تو راه می روم و حرف می زنم

وز شوق این محال که دستم به دست توست

من جای راه رفتن پرواز می كنم...... فريدون مشيري

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد :

ماجرای من و تو، باور باورها نیست

ماجرایی ست که در حافظه ی دنیا نیست

نه دروغیم نه رویا نه خیالیم نه وهم

ذات عشقیم که در آینه ها پیدا نیست

تو گمی درمن و من درتو گمم - باورکن

جز دراین شعر نشان و اثری از ما نیست

شب که آرامتر از پلک تو را می بندم

بادلم طاقت دیدار تو - تافردا نیست

من و تو ساحل و دریای همیم - اما نه!

ساحل اینقدر که در فاصله با دریا نیست

#محمدعلي_بهمني .

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

فیلم های سینمایی الهام پاوه نژاد

زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۹)

دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳)

فرزند (۱۳۷۹)

همه افتادگان (۱۳۷۶)

سریال های الهام پاوه نژاد

هفت سنگ (۱۳۹۳)

یلدا (۱۳۹۱)

گاوصندوق (۱۳۸۷)

بیداری (۱۳۸۶)

نیمکت (۱۳۸۴)

روز ایپریت (۱۳۷۹)

تصویر یک رویا (۱۳۷۷-۱۳۷۵)

مدرسه مادربزرگ‌ها (۱۳۷۵)

همسران (۱۳۷۳)

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

شبکه نمایش خانگی الهام پاوه نژاد

شاهگوش (۱۳۹۳)

تئاتر های الهام پاوه نژاد

۱۳۹۴ – هیچ کس نبود بیدارمان کند – کارگردان:پیام دهکردی.

۱۳۹۳ – سیستم گرون هلم – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی.

۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

نمایشنامه چیستا Tehran Avenue

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار گلاره عباسی

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس های جدید بازیگران, عکس های جذاب ایستاگرامی الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس جذاب الهام پاوه نژاد در کنار بازیگر مشهور لیلا بلوکات

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس الهام پاوه نژاد در کنار سیما تیرانداز

بیوگرافی الهام پاوه نژاد, عکس الهام پاوه نژاد

عکس های جدید الهام پاوه نژاد



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : خالکوبی الهام پاوه نژاد برروی دستش + عکس

الهام پاوه نژاد بازیگر 45 ساله کشورمان با انتشار عکس جدیدی از خودش که نشان می داد برروی دستش خالکوبی کرده است, صفحه شخصی اش را بروز کرد. خانم الهام پاوه نژاد نوشت :

عكس مربوط به يكی از اين شبهای بعد از اجرا در يكی از خاطره سازترين كافه های اين دوره از زندگيم

با فضای آرام بخش و دوست داشتنيش (كافه طهرون/ خيابان ويلا. خيابان خسرو. كاشی٣٩)…..

روزتون خوش

خالکوبی الهام پاوه نژاد برروی دستش



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار بازیگران : گفتگو فاطمه هاشمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی

فاطمه هاشمی میهمان شب گذشته دورهمی بود در ادامه در بخش اخبار بازیگران پارلین شما را به خواندن این گفتگو شیرین دعوت میکنم

مدیری شب گذشته با دعوت از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز تلویزیونی از سالهای همکاری و آغاز به کار این بازیگر در عرصه تئاتر و تلویزیون جویا شد. فاطمه هاشمی در ابتدا ضمن سلام به تمام حضار، از آغاز به کار خود در مجموعه تلویزیونی «پرواز 57» در سال های 1372 و اصالت گیلانی خود گفت.

مدتهاست کار نکردم و ناراحتم!

وی با بیان اینکه در ابتدا خانواده‌ام سخت مخالف بودند، درخصوص موانع ورود خود به عرصه بازیگری اظهار داشت: در شهر ما انتخاب و کار در رشته های هنر بسیار سخت بود و از آن سخت تر شرکت در کنکور هنر بود. ما حتی مجبور بودیم برای گرفتن کتاب‌های کنکور هنر به تهران بیاییم. بازیگر مجموعه تلویزیونی «شبهای برره» با اشاره به اینکه کار خود را از فعالیت در مجله سروش شروع کرده است، از پیگیری مادرش برای رسیدن به خواسته ها و موفقیتش گفت. هاشمی عنوان کرد: اگر باز هم میخواستم انتخابی داشته باشم وارد رشته هنر می شدم. شما بهتر می‌دانید که پشت شغل ما عشق است و اگر همین عشق نبود تا به این اندازه حضور ما در این حرفه طول نمی کشید.

وی افزود: اولین بار با همکاری نصرالله رادش، نادر سلیمانی توسط همسر رضا عطاران از فرهنگسرای نیاوران به پروژه «پرواز 57» معرفی شدم و بعد از آن مجموعه های «ساعت خوش»، «سال خوش»، «حرف توحرف» ، «آقای تعجب» و «شبهای برره» و خیلی از تله فیلم های تلویزیونی را بازی کرده ام و افتخار این را داشتم که اخیرا در «قهوه تلخ» و «شوخی کردم» با شما همکاری دوباره داشته باشم. بازیگر مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» از انتخاب محدود بازیگران برای حضور در فیلم ها گفتو به دغدغه مالی، نبود امنیت شغلی بازیگران اشاره کرد. هاشمی در ادامه، نقش های «شاخ شمشاد» در «شب های برره» و زن شمالی در مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» را جزو بهترین و دوست داشتنی ترین کارهای خود دانست.

گفتگو فاطمه هاشمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی

این بازیگر در ادامه درباره آشنایی با همسرش در یک میهمانی گفت:

واقعیت این است که همسرم همه زندگی من است. او بسیار مهربان و مرد همراهی است. ما خانواده خوبی هستیم؛ در کنار دخترم پریا. همسرم دستپخت خیلی خوبی دارد تا جایی که اگر خانه باشد، دخترم غذای من را نمی پسندد!

همچنین وی درباره دغدغه و بحران خود پیرامون عرصه کاری و هنری بیان کرد :امنیت شغلی، نبود کار خوب، مشکلات اقتصادی همه دغدغه ای است که این روزها دارم. من مدت زیادی است که کار نکرده ام و جلوی دوربین نیستم و این خیلی ناراحت کننده است.بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» ادامه داد :نمی‌خواهم گلایه کنم، اما ما با وارد شدن نیروهای جوان و تازه مشکلی نداریم و خیلی خوشحال می شویم که کمکشان کنیم و دستشان را بگیریم، به شرطی که دستی از سوی دیگر از ما حمایت کند و این زنجیره حمایتی ادامه داشته باشد. هاشمی در پایان با اهدای یک تابلوی عکس از دریای خزر به موزه «دورهمی» بازی خانم ها فاطمه معتمدآریا، گوهرخیراندیش و مرجانه گلچین را خوب و عالی دانست و از ورود خود به فضای مجازی خبر داد.

گفتگو فاطمه هاشمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

بیوگرافی بازیگران ایرانی : عکس های جذاب فاطمی هاشمی و همسرش + بیوگرافی

بیوگرافی فاطمه هاشمی :

فاطمه هاشمی در 22 بهمن سال 1347 در بندر انزلی متولد شد وی فارغ‌التحصیل دوره ادبیات نمایشی از فرهنگسرای نیاوران است.

فاطمه هاشمی در سینمای جوان گیلان آموزش دیده و پس از آن در فرهنگسرای نیاوران زیر نظر اساتیدی چون قطب الدین صادقی، خسرو حکیم رابط و رکن الدین خسروی در رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) آموزش دیده و فارغ التحصیل شد و در زمینه بازیگری بویژه طنز و کمدی در تلویزیون به فعالیت پرداخت.

بیوگرافی فاطمه هاشمی,عکس های فاطمه هاشمی

فاطمه هاشمی به واسطه مهران مدیری وارد تلویزیون شد و اولین بار با سریال پرواز 57 در سال 72 وارد عرصه بازیگری شد اما با مجموعه شب های برره به خوبی شناخته شد.

فاطمه هاشمی در سال 1375 ازدواج کرده است و متاهل می باشد و اسم همسر فاطمه هاشمی مزدک است که به گفته خودش با او در یک مهمانی آشنا شده است.

این زوج یک دختر به نام پریا دارند که 16 سال سن دارد.

فاطمه هاشمی در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ در برنامه دورهمی مهران مدیری از شبکه نسیم ایران شرکت کرد.

این بازیگر در برنامه دور همی درباره آشنایی با همسرش در یک میهمانی گفت :

واقعیت این است که همسرم همه زندگی من است. او بسیار مهربان و مرد همراهی است. ما خانواده خوبی هستیم؛ در کنار دخترم پریا. همسرم دستپخت خیلی خوبی دارد تا جایی که اگر خانه باشد، دخترم غذای من را نمی پسندد!

بیوگرافی فاطمه هاشمی,عکس های فاطمه هاشمی

فاطمه هاشمی با انتشار این عکس نوشت :

ﻣﻦ ﻫﻨوز

ﮔﺎﻫﯽ

ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ

ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ

ﺗﻮ ﺭﺍ

ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

#ناظم_حكمت #شعر #فاطمه_هاشمي

بیوگرافی فاطمه هاشمی,عکس های فاطمه هاشمی

عکس های فاطمه هاشمی

http://parlyn.net/fatemeh-hashemmi.html



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار گوناگون : آتش سوزی در پاساژ  علاالدین

پاساژ علاء الدین یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است که توسط رضا علاءالدین تأسیس شده است. این پاساژ داری 5فروشگاه است. بسیاری این پاساژ را به‌دلیل تخلف و تقلب گسترده و هماهنگ‌شده فروشندگان و همچنین تخلفات صاحب آن در ساخت طبقه هفتم پاساژ به‌طور غیرقانونی و تبدیل طبقی منفی سه از پارکینگ به مغازه و فروش آن که شائبه فساد مالی در شهرداری را نیز برانگیخت، یکی از بدنام‌ترین مراکز تجاری ایران می‌دانند عصر دیروز ساختمان علاالدین تهران دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان و خروج مردم از ساختمان حریق رفع شد.

آتش سوزی در پاساژ علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین

آتش سوزی در پاساژ  علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین آتش سوزی در پاساژ علاالدین

عکس های آتش سوزی در پاساژ  علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین

آتش سوزی در پاساژ علاالدین



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار ورزشکارن : دختر دار شدن روبرت لواندوفسکی بازیکن 28 ساله تیم بایرن مونیخ

 
روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن‌ مونیخ صاحب یک فرزند دختر شد

روبرت لواندوفسکی امروز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش دختردار شدن خودش را اعلام کرد. نام دختر روبرت لواندوفسکی و همسرش آنا، کلارا است. روبرت لواندوفسکی بازیکن فوتبال اهل کشور لهستان است که در باشگاه فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال لهستان بازی می‌کند. رابرت در سال ۱۹۹۷ میلادی در تیم جوانان وارزویا ورشو به عنوان مهاجم مشغول بازی شد و پس از هفت سال بازی در این تیم در سال ۲۰۰۵ راهی تیم بزرگسالان دلتا ورشو شد و موفق به زدن ۴ گل در این تیم شد.

اخبار جدید ورزشکاران خارجی : دختر دار شدن روبرت لواندوفسکی بازیکن 28 ساله تیم بایرن مونیخ

دختر دار شدن روبرت لواندوفسکی بازیکن تیم بایرن مونیخ



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار گوناگون : معمای ملانیا ترامپ چه بود ؟

 

معمای ملانیا ترامپ چه بود ؟

معمای ملانیا ترامپ , ملانیا ترامپ هم اکنون از حساب کاربری دیگری که متعلق به بانوی اول آمریکا است استفاده می‌کند.  پس از انتشار گسترده این عکس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شماری از کاربران هشتگی را تحت عنوان ملانیا را آزاد کنید راه انداختند. توییتر شخصی ملانیا ترامپ ، بانوی اول آمریکا برای دقایقی توییتی را لایک کرد که در آن پیشنهاد شده بود دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا دیواری میان این دو زوج ایجاد کرده است.

معمای ملانیا ترامپ چه بود ؟

توییتر شخصی ملانیا ترامپ

این توییت که توسط اندی اوستروی، وبلاگ‌نویس چپ نوشته شده بود با عکسی همراه بود که چهره خونسرد و عاری از احساسات ملانیا ترامپ را در حین مراسم سوگند شوهرش در مراسم ماه ژانویه نشان می‌داد.

پس از انتشار گسترده این عکس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شماری از کاربران هشتگی را تحت عنوان ملانیا را آزاد کنید راه انداختند. این کاربران می‌گفتند که ملانیا نقشی را به عهده گرفته که خواهان آن نیست، آن هم در کنار شوهری که احتمالا چندان علاقه‌ای به او ندارد.

ملانیا ترامپ وارد این جنجال‌ها نشده و از شوهرش حمایت کرده است. به دنبال لایک گرفتن توییت مورد اشاره، اوستروی نوشت که به نظر این لایک از توییتر واقعی بانوی اول آمریکا نیست اما مساله این بود که این حساب کاربری رسمی و شخصی ملانیا ترامپ است. البته خانم ترامپ از توییتر خود از ۸ نوامبر سال پیش تا کنون استفاده نکرده و آخرین بار از رای‌دهندگان آمریکایی خواسته بود تا از شوهرش در جریان تبلیغات انتخاباتی حمایت کنند.

ملانیا ترامپ هم اکنون از حساب کاربری دیگری که متعلق به بانوی اول آمریکا است استفاده می‌کند. این دومین توییتی بود که با حساب شخصی ملانیا ترامپ لایک شده بود. اولین لایک را توییت خود ملانیا ترامپ گرفت که به نظر برخی نشان می‌داد ملانیا ترامپ چندان با ساز و کار توییتر آشنایی ندارد. البته می‌شود سایر احتمال‌ها را هم مدنظر قرار داد. شاید حساب توییتر شخصی خانم ترامپ هک شده و یا فرد دیگری وارد حساب او شده و این توییت را لایک کرده است. اما این لایک فعلا یک معما باقی خواهد ماند. تلاش رسانه‌های آمریکایی برای دریافت واکنش از کاخ سفید تا کنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

معمای ملانیا ترامپ چه بود ؟

اما در هر صورت افرادی که از نزدیک و به دقت ازدواج خانم و آقای ترامپ را زیرنظر دارند، بی‌شک این مساله را به عنوان شاهد و مدرکی دال بر این که رابطه میان این دو آنقدرها هم خوب نیست به کار خواهند گرفت.

معمای ملانیا ترامپ چه بود ؟

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

فال روزانه شنبه 16 اردیبهشت 96, فال روز تولد شنبه 16 اردیبهشت 96

فال روزانه شنبه 16 اردیبهشت ماه 96, طالع بینی روز تولد شما

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال شانس شماست. از همین امروز که بار دیگر متولد شده اید، فرصت های تازه ای به زندگی شما راه پیدا می کنند پس قبل از این که از دست روند، بهترین ها را انتخاب کنید. شما وارد مرحله ای از زندگی می شوید که نیاز به سخت کوشی و تلاش بیشتری دارد. بهتر است به جای این که وقت خود را صرف استراحت و میهمانی رفتن کنید، بیشتر بر کارهایتان تمرکز کنید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و شما از چند ماه بعد دوباره به زندگی عادی خود باز می گردید و می توانید در کنار کار، دوباره خوش بگذرانید و تفریح کنید. زمان خوبی است تا بنشینید و برای آینده خود یک برنامه ریزی دقیق کنید تا قدم های بعدی را حساب شده بردارید.

فال روزانه برای متولدین فروردین

شما فرد سخت کوشی هستید. برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

سرعت شما در پیش بردن زندگی تان بسیار بالاست اما این کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید این صندلی که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است که بلند شوید و صندلی دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید.

فال روزانه برای متولدین خرداد

شما فرد ملاحظه کاری هستید که تنها با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می کنید اما گاهی لازم است با زاویه دید های متفاوت آشنا شوید، شاید که آنها راهی را به شما نشان دهند که به ذهن تان هم نرسیده باشد. مشکلی که اخیرا در رابطه عاطفی خود با آن دست و پنجه نرم می کنید، ناشی از عدم اعتمادتان به شریک زندگی است، شاید بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و کمی واقع بین باشید. خبر خوبی در مورد مسائل مالی در راه است.

فال روزانه برای متولدین تیر

اگر چه شما فردی مهربان و خوش قلب هستید اما دیگران نظری خلاف این دارند و شما را عصبی و تندخو می خوانند. کمی برای آنها زمان بگذارید و با تک تک افرادی که دچار سوتفاهم شده اند، صحبت کنید. بهتر است به زندگی اجتماعی خود و عادات روزمره تان تغییری دهید به عنوان مثال با افراد بیشتری در تماس باشید و در فعالیت های مختلف شرکت کنید. این راه در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و شما را از کسالت و نا امیدی در خواهد آورد. به میهمانی دعوت میشوید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد.

فال روزانه برای متولدین مرداد

به محض این که از موفقیت خود احساس شادی می کنید، فردی سر راهتان قرار می گیرد و خوشی شما را از بین می برد. شاید با حرف های او فکر کنید که لایق این پیروزی نیستید اما بهتر است حرف های او را نادیده بگیرید زیرا این رفتار از حسادت او سر می زند. کافیست تنها به ندای قلب تان گوش دهید و مطابق برنامه ریزی هایتان جلو روید. زمان خوبی برای رفتن به میهمانی و شرکت در فعالیت های گروهی است. با ارتباط بیشتر می توانید زندگی عاطفی خود را نیز بهبود بخشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور

برای رسیدن به موفقیت در مسیر خود به جایی رسیده اید که ممکن است سختی های زیادی در پیش داشته باشید، به عنوان مثال شاید مجبور شوید با افرادی که تمایلی به آنها ندارید ارتباط برقرار کنید یا دست به کارهایی بزنید که تا به حال از آنها فراری بوده اید، اما برای رسیدن به هدفتان باید به یک سری کارها تن دهید. احساسات خود را کنار بگذارید و با قدرت بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. سعی کنید با افرادی که احساس بهتری به شما می دهند و مشترکات بیشتری با شما دارند، در تماس باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر

درگیر کارهایتان هستید و احساس می کنید که حتی رها کردن آنها برای یک دقیقه، شما را از ادامه راه باز می دارد اما یادتان باشد که دیگران هم می توانند در این راه به شما کمک کنند و کمی از سنگینی وظایفتان بکاهند. بر خلاف همیشه، امروز نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید و از درون تان برای آنها سخن بگویید. حال بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قراری بگذارید و راز دلتان را برای او نیز فاش کنید. گاهی لازم است به جای منطق از ندای درون پیروی کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان

فکر می کنید طنابی به دور پاهایتان پیچیده شده و شما را از حرکت باز داشته است. شاید این طناب محدودیت هایی است که خود برای خودتان ساخته اید. برای رهایی از این وضعیت باید در برنامه های زندگی تان تجدید نظر کنید. در خانه تان را به روی دیگران باز بگذارید زیرا بهترین زمان برای گرفتن میهمانی و دورهمی است. با این کار زندگی عاطفی شما در مسیر جدیدی قرار می گیرد و انرژی از دست رفته زندگی تان را دوباره به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین آذر

انعطاف پذیری خوب است اما اگر بیش از حد باشد به اراده شما در تصمیم گیری لطمه می زند. فکر شما یک چیز می گوید درحالی که قلب تان چیزی دیگر و اگر شما نتوانید قدرت واراده لازم را داشته باشید، در انتخاب راه دچار مشکل می شوید. بهتر است تصمیم گیری را به تعلیق بیاندازید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. دوست دارید لباس به تن کرده و در اجتماع حضور پیدا کنید. حتی اگر مجرد هستید در این شرایط ممکن است عشق زندگی تان را نیز پیدا کنید. در هر صورت آن دو گوش شنوایی که برای شنیدن حرف هایتان بدان احتیاج دارید، برایتان فراهم خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی

حتی اگر دیگران مانع حرکت شما می شوند، شما آنقدر قدرتمند هستید که بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. یادتان باشد که شما تنها مسئول کارهای خود هستید و لازم نیست به دیگران جواب پس دهید. اگر چه ترجیح می دهید کارهای ناتمام تان را به پایان برسانید اما فراموش نکنید که شما هم به استراحت و آرامش احتیاج دارید. پس بهتر است کمی به ظاهرتان برسید و با دوستانتان خوش بگذرانید. عشق زندگی تان به توجه بیشری احتیاج دارد، او را نیز فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن

رفتار خوب شما زبانزد خاص و عام است. افرادی را که برای مشورت نزد شما می آیند، هیچگاه نا امید نمی کنید. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همگان قابل اعتماد و احترام است. اگرچه برخی از اطرافیانتان مدام جلوی پایتان سنگ می اندازند اما به آنها توجهی نکنید و با قدرت و اعتماد به نفس همیشگی به راه خود ادامه دهید. با گسترش دامنه دوستان تان می فهمید که دیگر جای عشق در زندگی تان خالی نیست و عشقی که به دنبال آن بوده اید، به تدریج شما را در خود غرق خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند

فرصت های بزرگی در اختیار شما قرار گرفته است اما فکر می کنید که نمی توانید استفاده لازم را از آنها ببرید.تصور می کنید که اگر اکنون راه خود را انتخاب کنید، فرصت های بهتری را که در آینده در مقابلتان قرار می گیرد، از دست خواهید داد. اما بهتر است درنگ نکنید زیرا اکنون زمان تغییر و دگرگونی است. پس به سمت چیزی بروید که چشم هایتان را به خود جلب کرده است زیرا این فرصت ها دیگر به دست نمی آیند. از خیال پردازی دست بکشید و دست به عمل بزنید.

فال روز تولد شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

عکس های بازیگران : عکس خانم معلم کلاس سوم دبستان حمید فرخ نژاد

 

روز 12 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به‌ عنوان بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است. حمید فرخ نژاد تصویری از معلم سوم دبستان خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. پس از شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروهک تروریستی فرقان، این روز به‌عنوان روز معلم نامگذاری شد. به همین مناسبت حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون تازه ترین پست اینستاگرام خود را به روز معلم و معرفی معلم سوم دبستان خود اختصاص داد. وی این تصویر را به مناسبت روز معلم و قدردانی از زحمات این قشر منتشر کرد.

حمید فرخ نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“اين خانم مهربان و عزيز خانم “زيبا گرامي” معلم كلاس سوم دبستان من در آبادان بودن،

برامون كتابهاي صمد بهرنگي رو ميخوند و منو با هنر اشنا كرد،یاد اونروزهای قشنگ بخیر،

اینشالا همیشه سبز و سلامت باشن، روز معلم رو به ايشون و همه معلم هاي خوب ايران تبريك ميگم.

عکس خانم معلم کلاس سوم دبستان حمید فرخ نژاد



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

عکس های جدید بازیگران : عکس رامین ناصر نصیر با تیپ بختیاری

رامین ناصر نصیر بازیگر کشورمون با انتشار عکسی از خود صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد. رامین ناصر نصیر بازیگر سینما و تلویزیون است که فعالیت تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدّت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناق‌ها، پشت‌کنکوری‌ها و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده است.

مردم بختیاری یا ایل بختیاری از مردمان ایرانی‌تبار به‌شمار می‌آیند، که در جنوب غربی ایران در استان‌های چهار محال و بختیاری، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان زندگی می‌کنند و بختیاری‌ها به گویش بختیاری که یکی از گویش‌های زبان لری است گویش می‌کنند.

تیپ بختیاری رامین ناصر نصیر

رامین ناصر نصیر در تازه ترین پست اینستارگامی خود تصویری از خود در لباس ایل بختیار ی منتشر کرد .

ناصر نصیر نوشت:”مسجد سلیمان میان قوم شریف بختیاری.”

عکس رامین ناصر نصیر با تیپ بختیاری



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار و عکس های بازیگران : واکنش سیاوش خیرابی به فیس اپ فرزین

واکنش سیاوش خیرابی به فیس اپ فرزین , برنامه FaceApp برنامه ای است که توسط WireleessLab ساخته شد

واکنش سیاوش خیرابی به فیس اپ فرزین , فرزاد فرزین در قالب یک پست اینستاگرامی تصویر فیس اپ خود را منتشر کرد. استفاده از این برنامه اخیرا در بین کاربران فضای مجازی رایج شده و به وسیله آن می توان تصاویری از چهره خود در زمان کودکی، پیری و … مشاهده کنید.این نرم افزار قابلیت هایی مانند اضافه کردن لبخند به تصاویر، جوان یا پیر کردن صورت افراد، افزایش جذابیت چهره در تصاویر و یا حتی تغییر جنسیت از زن به مرد و بالعکس را دارد.

در همین راستا فرزاد فرزین تصاویر بدست آمده خود در قالب یک پست اینستاگرامی منتشر کرد

که در نهایت با واکنش جالب سیاوش خیرابی بازگر سینما و تلویزیون روبرو شد.

واکنش سیاوش خیرابی به فیس اپ فرزین

فرزاد فرزین نوشت :

“فقط پایینیو به چشم خواهری نگاه کنید لطفاً اِ… مگه با شما نیستم دوست عزیز همیشه شاد باشید.”

باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش سیاوش خیرابی به فیس اپ فرزین

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

اخبار خوانندگان : محمد علیزاده رکورددار موسیقی پاپ ایران بعد از انقلاب است

محمد علیزاده خواننده محبوب کشورمون صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از انتشار خبری از خود در یک روزنامه انگلیسی اختصاص داد.

12 اردیبهشت ماه روزنامه انگلیسی “فایننشیال تریبیون” خبری در خصوص محمد علیزاده منتشر کرد.

سپس محمد عليزاده خواننده پرکار موسیقی پاپ کشورمان تصویری از خبر این روزنامه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

لازم است بدانید که در خبر این روزنامه از وی به عنوان رکورددارترین مرد موسیقی پاپ ایران یاد کرده است.

محمد علیزاده رکورددار موسیقی پاپ ایران است

محمد علیزاده با انتشار این تصویر در اینستاگرام نوشت:

“”این روزنامه انگلیسی در خبر امروز خود در ١٢ اردیبهشت نوشت:

محمد علیزاده با ٤٦ سانس کنسرت در تهران و بیش از ١٠٥ سانس

در شهرستانهای ایران رکورددارترین مرد موسیقی پاپ ایران

بعد از انقلاب در ایران است؛ و این اتفاق نمی‌افتاد جز با حمایت‌های شما نازنینانم.

خدایاااااا تا ته دنیا بهت مدیونم.”

محمد علیزاده رکورددار موسیقی پاپ ایران است

http://parlyn.net/mohammad-alizadeh-iranian-pop-music-record.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

بيوگرافي بازيگران : عکس هاي جذاب افسانه چهره آزاده و همسرش شاهرخ فروتنيان + گفتگو

 

بيوگرافي افسانه چهره آزاده

افسانه چهره آزاد بازيگر مشهور سينما و تلويزيون در 22 بهمن ماه 1341 در تهران متولد شد و هم اکنون 55 سال سن دارد و نام اصلي وي افسانه نعمت ناصر مي باشد. افسانه چهره آزاده دوره دو ساله بازيگري را در اداره تئاتر زير نظر حميد سمندريان گذرانده و فعاليتش را از سال 1366 با مجموعه تلويزيوني «سال‌هاي بدون خانه» شروع کرد. در دهه هفتاد، بازي در سينما را در نقش‌هاي مکمل آغاز کرد. بازي متفاوت او در نقش کوتاهي در فيلم «بوتيک» او را نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل زن از هشتمين جشن خانه سينما کرد. او در سال 84 در نمايش پنجره‌ها به کارگرداني فرهاد آئيش بازي کرد و مورد توجه واقع شد.

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

ازدواج و همسر افسانه چهره آزاده

افسانه چهره آزاده متاهل است. همسر او شاهرخ فروتنيان از طراحان صحنه و لباس سينما مي باشد. فروتنيان متولد سال 1335 مي باشد و 6 سال از همسرش بزرگتر است.

گفتگو با افسانه چهره آزاد

آيا ازدواج شما و شاهرخ فروتنيان به سختي انجام شد؟

براي اينکه ازدواجمان سر بگيرد پنج سال منتظر مانديم زيرا در سن و سال کم عاشق شدم.

چند سالتان بود؟

من 15 سالم بود و همسرم 21 سال سن داشت و والدينم به همين دليل ترديدهايي داشتند اما خوشبختانه با قضيه کنار آمدند.

آيا والدين تان از آن دست خانواده هايي بودند که عشق در آن سن و سال را برآمده از احساس مي دانستند؟

اول بگويم از اينکه همسرم شاهرخ فروتنيان است خوشحال هستم. اگر يک بار ديگرهم به دنيا بيايم بازهم ايشان را انتخاب مي کنم.همان موقع هم ما مبنا را روي صبرکردن و ادامه تحصيل و بهبود شرايط گذاشتيم. با گذشت زمان هم خودمان به نتيجه رسيديم وهم خانواده هايمان. با اينکه سخت بود ولي حاصلش خوب بود و خدا را شاکريم.

اما گويا صبرتان نتيجه داد…

الان فکر مي کنم که با تحمل اين سختي ها ساخته شديم و در نهايت در سال ?? ازدواج کرديم.

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

به دليل سن و سال کمتان درآغاز ازدواج با مشکلات اقتصادي مواجه نبوديد؟

خوشبختانه ما دو پشنوانه قوي يعني پدرانمان را داشتيم که ما را به لحاظ مالي حمايت کردند و هنوز هم در طبقه بالايي منزل پدري شاهرخ زندگي مي کنيم.

بنابراين شما و همسرتان جزو بازيگراني نيستيد که به فکر پر کردن حساب بانکي و داشتن ماشين شاسي بلند باشيد.

پول خوب است اما من و همسرم زياد به ظواهر توجهي نداريم. سال ?? يک رنو داشتم ودرجايي آقايي به من گفت شما بازيگريد و آن وقت رنو سوار مي شويد؟ .براي ما اين چيزها مهم نيست،خوب زندگي کردن براي ما تعريفش کمي با ديگران فرق دارد. حاصل عمل ما وکارهايي که مي کنيم و پايگاه اجتماعي که مي‌سازيم برايمان اولويت است و حساب بانکي و ماشين آخرين مدل چندان مسئله نيست.

اينکه از يک خانواده هنري پا به عرصه بازيگري گذاشتيد چقدر در تعيين مسيرتان موثر بود.

مادربزرگم زنده ياد رقيه چهره آزاد اززنان پيشگام بازيگري درسينماي ايران است وپدرخدابيامرزم شاگرد استاد صبا بودند ومادرم هم صداي بسيار زيبايي دارند. برادرم سيامک نعمت‌ناصرازنوازندگان سرشناس پيانو، تار و سه تار هستند. خدا را شکر مي کنم در اين خانواده هنرمند وارد بازيگري شده ام و در يک محيط کاملا فرهنگي رشد و نمو کردم.

نوع رابطه شما با همسرتان بعد از اينکه به صورت حرفه اي وارد کار بازيگري شديد نسبت به شروع ازدواج چه تغييراتي کرد؟

?? سال است که زندگي مشترکمان ادامه دارد و خدا را شکر سواي زن و شوهري با يکديگر رفيق هستيم و به مانند دو دوست که براي هويت فرديمان احترام قائل هستيم.

در مورد پيشنهادات کاري با يکديگر همفکري هم انجام مي دهيد؟

مستقل تصميم مي گيريم، اما به يکديگر مشاوره مي دهيم.

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

فيلم هاي سينمايي افسانه چره آزاد

قندون جهيزيه (???? علي ملاقلي پور)

شيفتگي (????)

دهليز (???? بهروز شعيبي) (حضور افتخاري)

جابه‌جا (???? علي توکل‌نيا)

هيچ کجا هيچ‌کس (???? ابراهيم شيباني)

سيزده ?? (???? سامان سالور)

شکلات داغ (???? حامد کلاهداري)

حوالي اتوبان (???? سياوش اسعدي)

ساعت ?? (???? مسعود آب‌پرور)

گناه من (???? مهرشاد کارخاني)

? نسکافه داغ داغ (???? علي قوي تن)

اسپاگتي در هشت دقيقه (???? رامبد جوان)

بوتيک (???? حميد نعمت الله)

چند تار مو (????)

ساغر (???? سيروس الوند)

عاشق فقير (???? حسينعلي ليالستاني)

دندان طلا (???? منوچهر احترامي)

دو همسفر (???? اصغر هاشمي)

يکبار براي هميشه (???? سيروس الوند)

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

سريال هاي افسانه چهره آزاد

سر به راه (????)

وضعيت سفيد (????)

آشپزباشي (????)

فاصله (????)

داستان‌هاي نوروز (????)

تهران ??–??? ج ?? (????–????)

فروشگاه (????–????)

آپارتمان (????–????)

سال‌هاي بدون خانه (????)

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

عکس جالب افسانه چهره آزاد و همسرش

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

بيوگرافي و عکس هاي جذاب افسانه چهره آزاد

  بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

جديدترين عکس هاي افسانه چهره آزاد

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

عکس هاي جديد بازيگران : عکس هاي جالب افسانه چهره آزاد و همسرش

  بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

افسانه چهره آزاد

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

عکس موتوري افسانه چهره آزاد

بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

عکس هاي جذاب ايستاگرامي افسانه چهره آزاده و همسرش شاهرخ فروتنيان

  بيوگرافي افسانه چهره آزاده, عکس هاي افسانه چهره آزاده

بيوگرافي و عکس هاي افسانه چهره آزاده و همسرش شاهرخ فروتنيان

عکس هاي افسانه چهره آزاده

http://parlyn.net/afsaneh-chehreh-azad.html



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1396
.

فال روز تولد, فال روزانه جمعه 15 ام اردیبهشت ماه سال 96

فال روزانه جمعه 15 اردیبهشت ماه 96, طالع بینی روز تولد شما جمعه 15 اردیبهشت سال 1396

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما باید خودتان را با تغییراتی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند هماهنگ کنید و انعطاف پذیری خود را نشان دهید. نمی توان همه چیز را برای همیشه در یک حالت ثابت نگه داشت و تغییرات اجتناب ناپذیر هستند. چنانچه قصد انجام معاملات مختلف را داشته باشید امسال در اغلب مواقع بخت با شما یار خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اگر مدت هاست که با بیماری خاصی در نبرد هستید امسال فرصت رهایی از این بیماری برای شما فراهم خواهد شد، البته به شرط آن که نسخه ها و توصیه های پزشک معالج خود را جدی بگیرید. اگر تناسب اندامتان برا شما اهمیت دارد امسال باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید زیرا به نسبت همیشه بدنتان برای چاقی و افزایش وزند مستعدتر شده است. اراده و پشتکار همیشه رمز موفقیت شما بوده اند و امسال نیز جز این نخواهد بود. اگر به همین صورت به تلاش خود ادامه بدهید موفقیت حرفه ای خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید به سراغتان خواهد آمد. اگر قصد شروع یک رابطه عاطفی جدید و ازدواج را دارید امسال ماه های آبان و آذر بهترین فرصت ها را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روزانه برای متولدین فروردین

امروز مسائل مادی در برابر مسائل معنوی برای شما از اهمیت بسیار کمتری برخوردار هستند. دلتان می خواهد خودتان را از این دنیایی که انگار در آن چیزی جز پول و مادیات برای دیگران ارزشمند نیست دور کنید و به یک جایی در دل طبیعت پناه برده و برای چند ساعت هم که شده از این فضا فاصله بگیرید. اما یادتان باشد که بهر حال فردا دوباره باید با این شرایط روبرو شوید و دنیا یک شبه تغییر نخواهد کرد. با دوستان و عزیزانتان به تفریح در طبیعت بروید، کمی که دقت کنید در میان همین افراد هم ارزش هایی فراتر از دنیا و مادیات خواهید دید و این موضوع خیالتان را کمی راحت تر خواهد کرد. بهر حال نمی شود یک نفره به جنگ دنیا رفت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

اگر امروز مجبور هستید زمانی از روز تعطیلتان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. امروز کسی که دوستش دارید به نظر شما فوق العاده ترین، کامل ترین و دوست داشتنی ترین آدم دنیا خواهد بود. طبیعت رمانتیک شما امروز قدرت زیادی پیدا کرده است و می توانید بهترین عاشق دنیا باشید. با این حال باید مواظب باشید! شما که نمی خواهید در چشم طرف مقابلتان طوری جلوه کنید که انگار محتاج محبت او هستید؟ اولین چیزی که طرف مقابلتان را به سمت شما جذب کرده استقلال و قدرت درونیتان بوده است، پس اجازه ندهید ایده اش در مورد شما تغییر کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد

امروز شما نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید و مدام انگار دارید روی ابرها حرکت می کنید و در عالم فکر و خیال هستید، به همین دلیل هم جزئیات از نظرتان مخفی می مانند و نمی توانید آنچه می خواهید را با میزان کیفیتی که خودتان انتظار دارید انجام دهید. با این حساب هر چند نیازی به یادآوری نیست باید بگوییم که امروز روز خوبی برای انجام کارهای جدید، سخت و پیچیده نیست. بهتر است کارایی را انجام دهید که به تمرکز و توجه چندانی نیاز ندارند. به عنوان مثال نظافت خانه و انباریتان، یا نظم دادن به کابینت های آشپزخانه می تواند ایده خیلی خوبی باشد. این ها کارهایی هستند که معمولا در طول هفته وقت چندانی برای انجام آنها نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر

آیا شما یک هنرمند، نویسنده و یا موزیسین هستید؟ اگر اینطور باشد کار شما امروز جنبه جدیدی به خود خواهد گرفت و تغییرات محسوسی را در نتیجه کارتان مشاهده خواهید کرد. شما در حل حاضر بیشتر به انتقال احساسات اهمیت می دهید و توجه چندانی به جزئیات ندارید. این حالت به احتمال زیاد تا فردا از بین خواهد رفت پس سعی کنید امروز بیشترین بهره را از آن ببرید. شما این اواخر به فکر کم کردن وزنتان و به دست آوردن تناسب اندام بوده اید و کارهایی هم از جمله گرفتن رژیم و ورزش کردن را هم به برنامه تان اضافه کرده اید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و ناگهان تا این حد به خودتان فشار وارد نکنید، شما یک شبه به این وزن نرسیده اید که بتوانید یک شبه از آن خلاص شوید.

 فال روزانه برای متولدین مرداد

امروز هنرهای خلاقانه و ابداعی شما را به طور ویژه ای به خود جذب خواهند کرد و به همین دلیل هم باید تا می توانید از گالری های هنری فاصله بگیرید، زیرا در غیر این صورت چنان هزینه ای روی دست خودتان خواهید گذاشت که فردا که عقلتان سر جایش بیاید دچار حسرت و پشیمانی خواهید شد. همچنین این احتمال وجود دارد که ناگهان سبک جدیدی از موسیقی توجه شما را به خود جلب کرده و فصل جدیدی در را در علایق هنری شما به وجود بیاورد. از این تجربه جدید لذت ببرید. بعداز ظهر امروز اگر برنامه خاصی ندارد برای این که حوصله تان سر نرود می توانید یک کیک و یا شام خوشمزه به تنهایی و یا به کمک همسرتان درست کرده و دوستانتان را به منزلتان دعوت کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهند شد؛ شاید کسی شماره تان را به اشتباه گرفته باشد، یا بدون حرف زدن قطع کند. پیام هایی از سوی افراد ناشناس دریافت خواهید کرد که از شما می خواهند به آنها فرصتی برای آشنایی بدهید و حتی زنگ در هم مدام بی آن که بتوانید بفهمید چه کسی پشت در بوده، به صدا در خواهد آمد. نگران نباشید، هیچ موجود فرا طبیعی و یا روحی به سراغ شما نیامده است و همه این چیزها به طور کاملا اتفاقی دارند برایتان پیش می آیند. به جای درگیر کردن ذهن خودتان با این افکار بچگانه بهتر است سراغ آن همه کاری که در خانه در انتظارتان هستند بروید و تا وقت هست آنها را به انجام برسانید.

فال روزانه برای متولدین مهر

امروز مقداری پول به صورت کاملا غیر منتظره به دست شما خواهد رسید. به احتمال زیاد مبلغ آن خیلی زیاد نیست، اما بهر حال برای شما خوشایند خواهد بود. ممکن است این پول را مدت ها پیش به کسی قرض داده باشید و امروز در حالی که دیگر از پس گرفتن آن نا امید شده اید به شما بازگردانده شود. شاید هم آن را از طریق فروختن چیزی که مدت ها در تلاش برای فروش آن بوده اید ولی موفق نمی شده اید به دست بیاورید. بهر حال شما تمایل زیادی ب پس انداز این پول ندارید و ترجیح می دهید با دوستانتان به خرید رفته و آن را خرج کنید و یا شاید هم همه را به یک شام خوشمزه دعوت کتید، در هر صور این پول برای مدت زیادی در جیب شما دوام نخواهد آورد.

فال روزانه برای متولدین آبان

اجازه ندهید انتقادهایی که امروز از شما می شود اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرد، فقط به آنچه می شنوید گوش کرده و ببینید حق با شماست یا آنها. این اواخر به طور خیلی جدی و سنگین شروع به ورزش کرده اید؟ پس امروز خودتان را برای گرفتگی عضلات و یک بدن درد اساسی آماده کنید. تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هر چقدر که دلتان می خواهد در جایتان لم داده و هیچ کاری هم انجام ندهید. در هر صورت این درد نباید باعث شود بیخیال ورزش کردن شوید، از قدیم گفته اند نابرده رنج گنج میسر نمی شود. برای بهتر شدن این وضعیت بعد از ورزش حرکات کششی انجام داده و یک دوش آب گرم بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر

امروز شما می خواهید کارهایی که باید انجام دهید را به اتمام برسانید و قصد ندارید به هیچ چیزی اجازه دهید مانع شما شود. اما موقعیت های برای تفریح و خوش گذرانی پیش خواهند آمد که نمی شود به سادگی از آنها چشم پوشید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. امروز تمام روز احساس می کنید که یک مهمان ناخوانده به دیدنتان خواهد آمد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید دید که حستان به شما دروغ نمی گفته است. فقط به احتمال زیاد تعداد مهمان ها بیشتر از یک نفر خواهد بود. برخی از دوستانتان خبرهای خوبی می خواهند به شما بدهند که دوست دارند هر چه زودتر با شما در میان بگذارند. خانه را مرتب کرده و طوری برخورد کنید که انگار از آمدن آنها بیخبر بوده و منعجب شده اید.

فال روزانه برای متولدین دی

وقتی پای تعیین اهداف بلند مدت به میان بیاید شما قهرمان برنامه ریزی و اجرای نقشه هایتان با ارده و اطمینان و در نهایت رسیدن به این اهداف هستید. خوشبختانه انرژی کیهانی نیز امروز به کمک شما آمده است تا رسیدن به این اهدافتان را برای شما راحت تر کند. در هر حالت باید توجه داشته باشید که هرچند شما تمام امکانات و آمادگی های لازم را برای واقعیت بخشیدن به خواسته هایتان فراهم کرده اید، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که پذیرفتن باری بیش از حد توانتان باعث خواهد شد که موقعیت خود را به خطر بیندازید. امروز با دوستان جدید خود دیدار کنید، آنها علایق مشترکی با شما دارند و بحث های جالبی خواهید کرد که چیزهای زیادی به شما خواهند آموخت.

فال روزانه برای متولدین بهمن

امروز از این که وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شوند را دارید استفاده کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید. اما متاسفانه شما انرژی و فرصت کافی برای این که به همه این مهمانی ها برسید را نخواهید داشت و باید چند تایی از این دعوت ها را رد کنید. برای همین باید برنامه هایتان را اولویت بندی کنید و آنهایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند را از برنامه امروز خود حذف کنید، در غیر این صورت نخواهید توانست به هیچ کدام از آنها برسید. امروز در جمع هایی که حضور پیدا می کنید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که اگر هنوز مجرد باشید می تواند به شریک راهتان تبدیل شود؛ همه چیز به شما و واکنش هایتان بستگی دارد.

فال روزانه برای متولدین  اسفند

  امروز شما بالاخره از عالم فکر و خیال درآمده و واقعیت ها را به چشم خود خواهید دید و متوجه خواهید شد در انجام برخی از کارهایتان کوتاهی کرده اید. خوشبختانه هنوز وقت برای جبران باقیست. آیا به فکر سفر به جایی هستید که رفتن به آن را مدت ها فقط در رویاهایتان می دیده اید؟ شما نسبت به این که آیا می توانید به این سفر بروید یا خیر دچار تردیدهایی هستید و نگرانید که مبادا نتوانید از پس هزینه های این سفر بربیایید. یک باردیگر بودجه خود را در نظر گرفته و هزینه های اضافه را تا جای ممکن حذف کنید. از دوستتان و یا شخصی که دوست دارید نیز بخواهید که شما را در این سفر همراهی کنند. این سفر می تواند باعث رشد شخصیت شما شده و چیزهای زیادی را به شما آموزش دهد.

 

فال روزانه جمعه ۱۵ ام اردیبهشت ماه سال ۹۶

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : جمعه 15 ارديبهشت 1396
.

گالری مد و زیبایی پارلین : مدل های جدید کفش عروس 96

مدل های جدید کفش عروس

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل کفش عروس ویژه سال 96

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

شیک ترین مدل های کفش عروس ویژه سال 2017

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

انواع مدل های کفش مجلسی و عروس اردیبهشت 96

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

سری جدید مدل های زیبای کفش عروس

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

کفش عروس, مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس زیبا

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

برای دیدن مدل های جدید کفش مجلسی کلیک کنید

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

بهترین مدل های کفش عروس 2016 و 2017

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل کفش مجلسی, مدل های روز کفش عروس

مدل کفش عروس, انواع مدل کفش عروس 96

مدل های جدید کفش عروس ۹۶

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : جمعه 15 ارديبهشت 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی